marcow Geplaatst: 31 juli 2018 Geplaatst: 31 juli 2018 Op advies van een lid heb ik gebruik gemaakt van de Miracast functie van mijn Panasonic Blu-ray speler om de Canal Digitaal Tv app te kunnen gebruiken De verbinding wordt tot stand gebracht en zie op het TV scherm het keuzemenu met alle zenders die je kunt afspelen met de TV App Echter als ik een zender wil afspelen heb ik geen beeld. Het vreemde is dat als ik naar de website van de zender ga ( bv AT5) en daar het programma afspeel ik wel beeld hebt Ligt het dan toch niet aan de Canal Digitaal Tv App die niet goed werkt Op zich wil ik wel een Android TV Box aanschaffen maar wie zegt dat het dan wel werkt Een ander lid gebruikt ook de Miracast App ( wel de Apple versie ) en bij hem werkt het wel
Tonskidutch Geplaatst: 5 augustus 2018 Geplaatst: 5 augustus 2018 ik had hem op appl iPhone ook werkend op de android nog niet geprobeerd na een reset van het toestel zal eens kijken... Coles Corner Richard Hawley
Tonskidutch Geplaatst: 5 augustus 2018 Geplaatst: 5 augustus 2018 mijn MI remote net even afgestemd op de Panasonic TV die doet het nu maar die android app van KanaalDIGITAAL doet het niet Coles Corner Richard Hawley
Tonskidutch Geplaatst: 6 augustus 2018 Geplaatst: 6 augustus 2018 sorry dat is inderdaad fout, wat ik schreef dat is geen miracast wat er bij mij gebruikt wordt Citaat With Android 6.0 Marshmallow, released in 2015, Miracast support was dropped again Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen