Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vriend van mij woont on Belgie. Heb hem moeten helpen op afstand. Het volgende. Hij heeft een nieuw schotel Triax 78 cm aangeschaft met daarbij een Duo Canal digitaal lnb. Aan hem aangegeven dat hij de schotel moet afstellen op een elevatie van 29 gr. En dat voor 23.5 ongeveer slee afstelling van 10 gr. 20 minuten later stuurt hij een berichtje. Top ontvangst op NL2 91% en op 19.2 95%. Zal wel beginners geluk zijn geweest. Alleen hij geeft aan NL1, NL3, Veronica geen signaal! Ik geef aan dat die LNB dan wel defect moet zijn. Nieuwe gehaald....weer geen signaal op horizontale polarisatie😤.

Geplaatst:

Misschien zijn zenderlijst eens terug inscannen

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Geplaatst:

Kom net van mij vriend. Blijkt die Belgische winkel 2x een Canal Digitaal lnb te hebben meegegeven voor 60 cm schotel. En nog eentje met 4 uitgangen, terwijl hij maar 1 receiver heeft. Ik heb er een Inverto single lnb 78/88 opgezet. Perfect beeld op alle zenders

Geplaatst:

Kom net van mij vriend. Blijkt die Belgische winkel 2x een Canal Digitaal lnb te hebben meegegeven voor 60 cm schotel. En nog eentje met 4 uitgangen, terwijl hij maar 1 receiver heeft. Ik heb er een Inverto single lnb 78/88 opgezet. Perfect beeld op alle zenders

Inverto IDLB-SINM26-DAB43-8PP DUO Single LNB tbv 78/88cm 4.3 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen