Ga naar inhoud


Gigablue, welke software heeft een installatie van de softcam ingebakken?


jepe

Aanbevolen berichten

Welke firmware heeft een makkelijke installatie van Oscam? Met Open Atv gaat dat erg lastig en dan kom ik er zonder hulp niet goed uit. Zijn er firmware's waar de installatie gewoon gaat met

een druk op bv de gele knop? In bedoel dat het makkelijk is te installeren.

 

aangepast door ceesv
Titel gewijzigd van Gigablue in....
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...
Op 2-8-2018 om 15:35 zei Tripleboy:

Nog niet tegen gekomen, zoveel gemakzucht aan de dag leggen gaat je niet heel ver brengen 😀

Installatie door data invoeren via computer mislukte bij mij vorige keer hopeloos. Ik heb daar uren mee gestoeid en kwam er niet uit. Het is niet per se gemakszucht, maar uit eerdere ervaring weet ik dat een handmatige installatie van Oscam, dus via computer, bij mij hopeloos de fout in gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zoiets?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

juist zoiets, thanks

 

in bepaalde landen is het aanbieden van een image met softcam als optie verboden

zoals de Duitse imagebakkers

vandaar dat voornamelijk images van de Engelstalige Fora of met een website hostingserver geplaatst overzee images leveren met die softcam optie

 

 

Shuck Dub

R.L. Burnside

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

al eens CCcam 2.3.2. gebruikt (uit de feeds) ?

werkt prima als je geen locale kaarten hebt. Heb je die wel dan moeten die in een andere ontvanger in je locale network geplaatst worden en werk je met C en F lijnen.

5 minuten werk en geen gezever met al die oscam instellingen.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plus het feit dat je steeds minder kaarten gaat vinden die überhaubt nog met een softcam lopen. Wat dat aangaat kunnen we nog blij zijn met M7. Alles wordt CI+  of gepairde kaarten of zelfs embedded. Geen vooruitzicht wat tot vroliijkheid stemt.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Dreeke:

OpenHDF levert de feed voor softcams gewoon mee. Persoonlijk vind ik het image wat te experimenteel.

Bedoel je dat het niet stabiel loopt?

20 uur geleden zei Mimisiku:

Plus het feit dat je steeds minder kaarten gaat vinden die überhaubt nog met een softcam lopen. Wat dat aangaat kunnen we nog blij zijn met M7. Alles wordt CI+  of gepairde kaarten of zelfs embedded. Geen vooruitzicht wat tot vroliijkheid stemt. 

Hoe lang zal M7 die losse kaarten nog ondersteunen? Zal toch nog wel enkele jaren duren, hoop ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei jepe:

Hoe lang zal M7 die losse kaarten nog ondersteunen? Zal toch nog wel enkele jaren duren, hoop ik.

nou, ze zijn nog mar net begonnen met het verdelen van losse kaarten voor hun vol en bomvol IPTV abonnementen.

dat zie ik de eerste 10 jaar niet verdwijnen .....

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...