Ga naar inhoud


Probleem met upload Evenaar


haelewyn

Aanbevolen berichten

Na het downloaden van de laatste zenderlijst is er op de positie van Evenaar alleen nog het beeld van Kadet te zien.
Ook op de positie van Kadet is 'Kadet' te zien. De streams zijn dus niet verwisseld.
De EPG is wel juist en die van Evenaar.

Al eens opnieuw de transponder gescand eerst, zonder eerst veel andere dingen na te kijken.
Nieuwe scan heeft niets veranderd. Het lijkt me echt de upload te zijn van TVV die fout is.

Ik hoop dat ze daar snel wat aan doen (niet over x maanden) want Evenaar wordt hier dagelijks bekeken.

Kan nog iemand dit probleem bevestigen ?

aangepast door haelewyn
Link naar reactie
Delen op andere sites


Mss zetten ze net zoals in nederland van langsom meer zenders enkel via ip en de app van live-tv.

Is echt een volledig verkeerde opzet van de M7 groep, de laatste tijd al zo heel wat kleine zenders, die net 
een troef zijn op satellietv oor een kleine groep en die gooien ze er af.

Ze vergeten dat net het voordeel van satelliet tv is dat je geen internet verbinding nodig hebt en het beeld strak is, toch
als ze niet al te veel zenders op 1 transponder brengen. Goede voorbeelden zijn de bbc en itv channel four zenders op 28,5
daar zie je tenminste strak beeld op de HD-zenders...

Terug on topic, ik krijg ook geen evenaar meer binnen ook niet na laden nieuwe zenderlijst tvv.  voorbeeld trouwens  van
sd-zender in te lage bitrate, maar toch nog interessant voor zijn reportages.

Op welke transponder zit evenaar nu anders doe ik eens een manuele scan op mijn VU+

 

 

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt beste Haelewyn,

Nu terug evenaar, zei het in niet al te beste kwaliteit op mijn VU+.
Hopelijk niet al te veel van die grappen bij M7 of zijn ze weer een transponder aan 't leegmaken, om
nog meer satellietkijkers van het eerste uur weg te jagen 😉

grtjes,

Pieter uit (te) warm Brugge, West-Vlaanderen

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog steeds Kadet op de transponder van Evenaar. Handmatige scan uitgevoerd. Vindt keurig Evenaar maar met de content van Kadet.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt Mimisiku,

Hier nu ook terug 2x kadet.  Het afstoten van transponder van M7 waar ik aan dacht lijkt nog waarheid te krijgen ook.
De M7 transponder met oost-europese zenders zijn aan het verhuizen op 12129 nu al UP Network CZ gespot.
Zie hier ook op dit forum bij Canal Digitaal issue.(M7 maakt transponder 11797 leeg, onbevestigd door M7)

Heb gisteren TVVlaanderen via fb al de vraag gesteld maar nog geen antwoord gekregen. Call center zal niet eens op de hoogte zijn
denk ik naar vroegere ervaringen met hen. Nog een paar van zulke onnozelheden en denk dat ook ik TVV de rug toekeer. Asl abonnee van het eerste uur. Hou wel mijn Canal Digitaal abo voor voetbal. Heb al veel meegemaakt maar stilletjesaan dieptepunt.

Heb nog de tijd gekend van Multichoice en toen Film1 nog Canal* plus heette, toen was er kwaliteit en geen kwantiteit.
Nu is er zelfs geen kwantiteit aan zenders meer, je moet maar via Live tv of de app kijken. Net de kwaliteit van het beeld op satelliet en de onafhankeljkheid van internet was een pluspunt in de tijd om dit te nemen. Vooral in Zuid-Frankrijk en stukken van West-Vlaanderen lag niet overal kabel en waren snelle internetverbindingen toen voor handen.

Ze zouden de echte satellietkijkers niet over het hoofd mogen stoten, maar begrijp wel ook dat ze op het ip gebied willen meedraaien, maar niet ten koste van ons, kijkers van het eerste uur.

Er hangt iets moois in de lucht, jazeker, vooral de FTA kanalen op 28,5 e, 19°, 13° Oost, massa's mooie informatieve programma's te zien.

Hopelijk vlug evenaar op sat, enkel via internet niet handig 😞

aangepast door Pieter-Brugge

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb ik hier nog de weelde van 157Mbit internet, maar dat zal je maar niet hebben. Sommigen moeten het met 4Mbit stellen en dan is dat flink afzien. 

Heb het ook liever direct via de sat dan via IPTV. Hoop dat ze het gauw oplossen. Wel grappig dat ik UP Network CZ met mijn Seca3 kaart kan zien ondanks het feit dat deze zender al maanden uit het CDS pakket is verdwenen. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt ben ook altijd UP Network blijven kijken, ze hebben in der tijd enkel de zender uit de fastscan lijst van TV Vlaanderen en Canal Digitaal gehaald, maar op de transponder werd de seca codering er nooit afgehaald. Enkel de nederlandse ondertiteling is weggevallen, maar dat is niet zo erg.
En heb wel internetabonnement in Brugge maar ben ook veel erbuiten of op reis en dan soms aangewezen op enkel satelliet...

Hou je op de hoogte moest ik van TV Vlaanderen nieuws zou krijgen

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

UP Network op 11798 H gebruikt geen Seca codering van Canal Digitaal, op 12129 V zit helemaal geen Seca codering, maar de Nagravision codering van Canal Digitaal en TV Vlaanderen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je op Tv Vlaanderen moet wachten op antwoord kan je lang wachten, ik heb donderdag via Facebook hen gecontacteerd met een vraag en ze hebben het gelezen maar geen antwoord gekregen, 

denk dat ze in zomer verlof zijn, zie ze ook nog weinig reageren op hun eigen pagina op vragen van klanten die antenne tv verwarren met satelliet tv, de goedkope prijs valt hen op en willen dan antenne tv kijken in Spanje of Portugal.

vind ze de laatste tijd niet goed bezig, zal hen nog klanten kosten of die moeten overgaan op antenne tv,

al klagen er ook mensen die antenne tv hebben dat ze geen ontvangst hebben in Vlaanderen of hun beeld uitvalt opeens en er een foutcode op beeld komt en niemand die dan weet wat het betekend, zelf Tv Vlaanderen niet :P 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...