Sprietje Geplaatst: 4 augustus 2018 Geplaatst: 4 augustus 2018 Gaat SBS6 voortaan gewoon 6 heten? Een en ander is te lezen in Totaal TV Het mooie nieuwe blauwe logo is er al. Ook SBS9 gaat waarschijnlijk straks gewoon 9 heten. Het logo hoeft alleen maar omgedraaid te worden. 1
Tripleboy Geplaatst: 4 augustus 2018 Geplaatst: 4 augustus 2018 In Vlaanderen hebben we al GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Sprietje Geplaatst: 4 augustus 2018 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2018 Ja maar dat is een geschreven zes en niet het cijfer 6. Ik vind dat Vlaamse logo er trouwens niet uit zien. Het nieuwe logo van SBS6 ziet er puik uit.
Tonskidutch Geplaatst: 4 augustus 2018 Geplaatst: 4 augustus 2018 (aangepast) denken ze nu echt dat ik die zender op de zesde plaats in de lijst zet? 6000 4 augustus 2018 aangepast door Tonskidutch vergeet een knipoog Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Eduard07 Geplaatst: 4 augustus 2018 Geplaatst: 4 augustus 2018 Nee, en daarom doen zij het zoveel mogelijk voor je. 😁 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator ceesv Geplaatst: 4 augustus 2018 Moderator Geplaatst: 4 augustus 2018 Al die logo's zijn beeldvervuiling en plasma en oled scherm killers. Logo te storend, hup uit mijn zenderlijst. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
grondstof Geplaatst: 4 augustus 2018 Geplaatst: 4 augustus 2018 (aangepast) Alle van RTL overgenomen "sterren" en verouderde formats zorgen en voor dat (SBS)6 niet op 6 maar op de laatste plaats eindigen gaat bij menig kijker. Wat moeten we nog met al die tot vervelends aantoe uitgemolken programma's en koppen die telkens weer opduiken in elkaars programma. Niets is zo voorspelbaar als bij de commerciëlen, de programmering kan je al jaren van te voor raden en is nooit verrassend of vernieuwend. Niet naar kijken dus, dan stopt het uiteindelijk wel een keer, bij SBS is gebleken dat veel formats al na enkele afleveringen gestopt werd bij gebrek aan kijkers. 4 augustus 2018 aangepast door grondstof aanvulling
Gerard 76 Geplaatst: 4 augustus 2018 Geplaatst: 4 augustus 2018 NL geilt op grote logo's. Kijk es op npo. Linksbovenin en rechtsbovenin een logo. Vind t storend en t is voor mij reden iets te downloaden ipv ip te nemen. In andere landen is er meestal of geen logo of een kleiner transparantere. Maar hier moet t met felle kleuren zo groot mogelijk.
Tripleboy Geplaatst: 4 augustus 2018 Geplaatst: 4 augustus 2018 Helaas is bij sommige zenders het LOGO het meest boeiende 🤑 GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Penthe Geplaatst: 4 augustus 2018 Geplaatst: 4 augustus 2018 2 uur geleden zei Gerard 76: NL geilt op grote logo's. Kijk es op npo. Linksbovenin en rechtsbovenin een logo. Vind t storend en t is voor mij reden iets te downloaden ipv ip te nemen. In andere landen is er meestal of geen logo of een kleiner transparantere. Maar hier moet t met felle kleuren zo groot mogelijk. In Spanje in 3 hoeken van het scherm een logo zichtbaar, de toekomst is alle 4 de hoeken te voorzien van iets wat blijft staan, dit is ook bedoeld om mensen die programmas of series opnemen om te bewaren te ontmoedigen zodat ze inclusief commercials online terug kijken maar wel met een schoon scherm.
Mojo Geplaatst: 4 augustus 2018 Geplaatst: 4 augustus 2018 7 uur geleden zei Sprietje: Gaat SBS6 voortaan gewoon 6 heten? Een en ander is te lezen in Totaal TV Het mooie nieuwe blauwe logo is er al. Ook SBS9 gaat waarschijnlijk straks gewoon 9 heten. Het logo hoeft alleen maar omgedraaid te worden. Same shit different name. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 4 augustus 2018 Moderator Geplaatst: 4 augustus 2018 Mijn tv heeft een zoom optie, dan maar zonder de buiten randen van het beeld. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
uniden Geplaatst: 4 augustus 2018 Geplaatst: 4 augustus 2018 de campigzender van nederland moet toch wat ....6 bekt beter dan SBS6 dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Penthe Geplaatst: 4 augustus 2018 Geplaatst: 4 augustus 2018 De camping zender geeft betere programma´s dan het extreem linkse NPO die zegt dat Nederland geen armoede kent en van Marokko houd, wir schaffen das ja toch 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen