edbe Geplaatst: 5 augustus 2018 Geplaatst: 5 augustus 2018 doe dan die blauwe rand weg, vindt het een lelijke logo 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Sverige Geplaatst: 5 augustus 2018 Geplaatst: 5 augustus 2018 Het lijkt erg op het Zweedse logo van Kanal 6 - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
astro iris Geplaatst: 5 augustus 2018 Geplaatst: 5 augustus 2018 Zo zie je maar elk zijn mening, mij stoort het niet, ik had het zelfs nog niet gezien, maar Belgen klagen minder zeker ? Loopt nu een soap in België over een Nederlandse profvoetballer en de opmerking van de coach vond ik typerend, " weet je wat bij jullie Nederlanders het grootste probleem is? jullie spreken teveel en zeggen te weinig". Nu ja zal wel niet algemeen zijn, gelukkig maar. 1
Kabeltje87 Geplaatst: 5 augustus 2018 Geplaatst: 5 augustus 2018 Voor de EPG zie ik al het volgende voor mij: De EPG van zes is niet goed.... Ja zeg, welke zes dan... Het is nog wel niet zo erg als in Italië. Daar is er een Sky Uno. Deze zender wordt doorgegeven op 13E via Sky, op DVB-T en op 5W via mediaset. Allen onder dezelfde naam, maar met een verschillende programmering. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
edbe Geplaatst: 5 augustus 2018 Geplaatst: 5 augustus 2018 Misschien deze optie 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Tripleboy Geplaatst: 5 augustus 2018 Geplaatst: 5 augustus 2018 Dan zit je al vlug op verkeerde gedachten, waar je ondersteboven van wordt 😵 GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Loek3000 Geplaatst: 5 augustus 2018 Geplaatst: 5 augustus 2018 (aangepast) Op een witte achtergrond ziet die logo er niet meer uit. 5 augustus 2018 aangepast door Loek3000 T90, Mutant HD 51
astro iris Geplaatst: 5 augustus 2018 Geplaatst: 5 augustus 2018 Man man man, zo'n discussie voor een simpel logo.
Miauw Geplaatst: 6 augustus 2018 Geplaatst: 6 augustus 2018 8 uur geleden zei edbe: Misschien deze optie Deze is wel leuk voor John de Mol, weet je meteen welke kant het op gaat met die zenders. Af en toe wat vernieuwing kan geen kwaad, maar hoeveel Nederlandse commerciële zenders zijn nog aantrekkelijk om naar te kijken? Ik wacht eigenlijk op dat de eerste Nederlandse commerciële zenders failliet gaan. RTL4 zond ooit 24 uur per dag in een vorm van 's nachts en overdag herhalen, dat vond ik nog de moeite waard, echter is dat lang geleden. Nu op alle zenders vanaf laat in de middag tot het begin van de nacht programmering, daarna heel de nacht en middag troep tot ze weer beginnen met normaal uit zenden, het maakt niet uit welke Nederlandse commerciële zender het is. SBS begon in het begin om 8:30 met elke dag een film, elke dag had ook een thema voor de film, dat vond ik nog leuk, nu al een lange tijd , rommel, troep en bende, ben benieuwd of John de Mol daar verandering in gaat brengen door een nieuw logo te gaan gebruiken. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Penthe Geplaatst: 6 augustus 2018 Geplaatst: 6 augustus 2018 Ik moet zeggen dat ik tegenwoordig elke dag wel naar RTL kijk, linkse NPO mag van mij weg Er komen best wel wel eens leuke programmas voorbij op de commercielen, vooral die UK series vind ik altijd wel leuk, zo kijk ik nu elke werkdag Een nieuw leven onder de zon op RTL4 en Ellen op RTL5. Ik hoop op een nieuw seizoen van Red mijn vakantie op 6.
Alex1970 Geplaatst: 6 augustus 2018 Geplaatst: 6 augustus 2018 22 uur geleden zei Kabeltje87: Het is nog wel niet zo erg als in Italië. Daar is er een Sky Uno. Deze zender wordt doorgegeven op 13E via Sky, op DVB-T en op 5W via mediaset. Allen onder dezelfde naam, maar met een verschillende programmering. Kan niet, de multistreams op 5°W zijn juist de aanvoer voor DVB-T (of DTT in het Italiaans), die moeten hetzelfde zijn. Technische gegevens (bijv. samenstelling en PID's van de transponders en de DVB-T kanalen) zijn exact hetzelfde. Vergelijk de transponders op bijv. Lyngsat maar eens met de DVB-T kanalen op http://www.litaliaindigitale.it Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Dreeke Geplaatst: 6 augustus 2018 Geplaatst: 6 augustus 2018 Niets is officieel over de komende naamswijziging. Dit is geen nieuws en hoort hier ook niet thuis. Het enige dat nu veranderd is, is het logo. Groet, André
Penthe Geplaatst: 6 augustus 2018 Geplaatst: 6 augustus 2018 Ik vond het juist vreemd dat het ineens 6 ging heten terwijl ik 2 dagen ervoor nog las dat het Talpa 6 zou gaan heten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen