Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Canal Digitaal zegt over  'Op Vakantie 6 maanden'-pakket' het volgende: "Het tv-pakket zonder abonnement met volledige keuzevrijheid. Je betaalt alleen de 6 maanden die je gaat kijken en je tegoed is 12 maanden inzetbaar."

Beetje raar alleen dat de actievoorwaarden het wel over een abonnement hebben:

Bij aanschaf van één van de Canal Digitaal Op Vakantie abonnementen ontvang je een eenmalige korting van 50% op de maandelijkse abonnementskosten van het gekozen abonnement.
- Op Vakantie Basis – De eerste 6 maanden 50% korting
- Op Vakantie Flex 3 – De eerste 3 maanden 50% korting
- Op Vakantie Flex 6 – De eerste 6 maanden 50% korting

Dus wat is het nou, een abonnement of een prepaid-model dat vanzelf stopt na 12 maanden? 😕

T90

2 x Slingbox solo

Geplaatst:

Ik denk beide want je sluit een abonnement af, in dit geval voor 6 maanden kijken en met een looptijd van 12 maanden.

Na die 12 maanden heb jij geen abonnement meer en dus ook geen verplichting, dus een soort prepaid.

Op zich een prima oplossing en ik denk dat ik daar in de wintermaanden tijdens mijn overwinetringsperiode in Spanje gebruik van maak.

6 maanden voor € 60,= is een prima optie en dan ook nog met FOX Sport Eredivisie 1 HD. Als je niet over een geregistreerde Smartcard beschikt wordt dit wel een ander verhaal.

Registratiekosten zijn nu tijdelijk € 15,= (normaal € 49,=) en eventueel nog een Smartkaart maar die Kune je al voor 2 tientjes op MP kopen.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...