OmePeter Geplaatst: 9 augustus 2018 Geplaatst: 9 augustus 2018 De levering van een Inverto single monoblock geeft probemen. Men biedt nu deze aan: RELOOK single Monoblock voor Astra 1 en 3. Is deze ook goed voor een schotel van 90 cm voor ontvangst in Murcia?
beeheap Geplaatst: 9 augustus 2018 Geplaatst: 9 augustus 2018 Als je enkel en alleen geïnteresseerd bent in de NLse zenders dan heb geen Astra MonoBlock nodig maar heb je genoeg aan 1 LNB die je dan uitricht op Astra 23.5E.
Sprietje Geplaatst: 9 augustus 2018 Geplaatst: 9 augustus 2018 (aangepast) Dat is niet helemaal waar beste beeheap. Canal Digitaal heeft ook zenders op de Astra 19,2 zitten die in het zenderpakket zitten. Een paar dagen geleden nog is RTL-Lounge van de Astra 23,5 naar de Astra 19,2 verplaatst. Ook zijn niet alle satellietontvangers in staat om de zenderlijst van de Astra 23,5 te downloaden. En beste OmePeter Welke schotel heb je precies? Is die 90cm breed of 90cm hoog en is dat inclusief of exclusief rand? Geef even aan om welk type Relook het precies gaat. Ga de het monoblock in Nederland kopen of in Spanje? 9 augustus 2018 aangepast door Sprietje
OmePeter Geplaatst: 10 augustus 2018 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2018 De bedoeling was om in Nederland een triax 88 met een Inverto single monoblock te kopen en mee te nemen. De schotel is echter te groot om mee te nemen. Daarom zal ik iets in Spanje moeten kopen. en nu is ook een Inverto monoblock niet leverbaar. Ik heb in Spanje alleen monoblocks gezien voor Astra-Hotbird.
Sprietje Geplaatst: 10 augustus 2018 Geplaatst: 10 augustus 2018 Beste Ome Peter In Spanje kun je ook schotels kopen en die zijn nog een stuk goedkoper dan in Nederland. Als maat is de Triax 88 van 85x95cm goed gekozen. Een Spaanse schotel met dezelfde afmetingen kost maar €21,-. In de plaatselijke winkel zul je wat meer betalen. Ik adviseer je dit Inverto Monoblockhttp://www.inverto.tv/lnb/99/twin-monoblock-23mm-lnb-430-for-80cm-dish Deze heeft 2 aansluitingen en koop je in Nederland voor ongeveer €39,-. Wil je maar 1 aansluiting en ook goedkoper maar iets minder van kwaliteit, dan is een Relook RE-MDS43 DUO Single lnb 19+23.5 tbv 80 cm Monoblock 4.3° met een enkele uitgang voor een 80 cm schotel ook. Die kost minder dan €20,- 1
Frans B Geplaatst: 10 augustus 2018 Geplaatst: 10 augustus 2018 Ik gebruik hier de edision msl-4 lnb voor astra 1 en 3. nog nooit problemen mee gehad. System Administrator (niet van deze site)
Sprietje Geplaatst: 10 augustus 2018 Geplaatst: 10 augustus 2018 Ik heb slechte ervaringen met het Griekse merk Edision. Bijgevoegd monoblock is 1 jaar oud en de plastic kappen zijn al zo door de zon verteert in Zuid-Spanje, dat de gaten er invallen. Hij gaf geen signaal meer omdat er een spin in was gekropen. Maar wil je even aangeven waar het Edision 4,3 graden monoblock in Nederland te koop is anders heeft het weinig zit dit monoblock aan te prijzen.
Frans B Geplaatst: 10 augustus 2018 Geplaatst: 10 augustus 2018 Geen idee waar in nederland te koop. Maar er zijn genoeg webwinkels waar je het kan bestellen. System Administrator (niet van deze site)
OmePeter Geplaatst: 18 augustus 2018 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2018 Inverto twin-monoblock is biinnen. Ik ga maar een aansluiting gebruiken'wat kan ik het beste met de andere aansluiting doen i.v.m. vocht? De Miram schotel is gemakkelijk op internet te bestellen.
Sprietje Geplaatst: 19 augustus 2018 Geplaatst: 19 augustus 2018 Bij schotels van tegen de 1 meter aan is het altijd maar te hopen dat hij niet getorst aan komt als hij per bode verzonden wordt, een schade die je bijna niet ziet maar de schotel waardeloos maakt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen