Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

ik heb een Vu+ met de laatste openPli erop, 6.2 20180730, en sinds kort met zappen naar andere zender krijg je het ronddraaiende rondje linksboven in beeld en blijft dan lopen.

Soms gebeurt het zelfs met de OK knop indrukken.

Het gaat ook vaak uren goed.

Ook heb ik geprobeerd om openPli terug te zetten tot en met 4.0 maar het geeft geen verschil.

Ik heb er een Synology nas DS411j op aangesloten en dat heeft altijd goed gewerkt. Deze nas heeft ook pas een nieuwe update, DSM 6.2-23739 Update 2, en ik kan er maar niet achter komen waar het aan ligt.

Na meerdere pogingen om dingen uit te sluiten ben ik er bijna zeker van dat het goed werkt als ik de mount van de nas verwijder.

Op de nas een account voor de vu aangemaakt met goede rechten zoals ik het daarvoor ook heb gedaan en werkte.

Als ik de nas weer mount is het probleem sneller aanwezig dan dat ik de mount doe en de vu een nacht niet gebruik.

Ik denk zelf aan iets met de nas omdat het zonder goed gaat maar wat zou het dan zijn?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen om dingen uit te sluiten.

gr,

Jan

VU duo + 

Geplaatst:
3 uur geleden zei luisteraar:

Staan jou picons op de nas of heb je iets anders verwezen op de nas bv epg

Ik heb geen verwijzing naar de nas.

Ik ben nog even verder wezen uitproberen en heb de NFS mount verandert in CIFS maar dat werkte ook niet.

Toen weer terug gezet en hij doet het nu al uren zonder problemen.

VU duo + 

Geplaatst:

Sorry voor de late reactie maar ik had al gereageerd maar waarschijnlijk niet verzonden.

Ik had gereageerd dat ik de  NFS mount veranderd had in CFIS maar dat werkte niet dus terug gezet en nu loopt het goed.

VU duo + 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...