Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ja, ik heb ook al een volledige factory reset gedaan.
Ik las op de site waar Henk naar linkte de volgende opmerking.
"The only problem is that when forcing LTE, calls don't work :/"
Dus daar zal mijn probleem wel ergens in schuil gaan.

  • Moderator
Geplaatst:

Tja, je hebt geen andere opties meer als het toestel ter reparatie aan te bieden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Hoi,

 

kan je met de aan/uit toets + volume up toets te samen ingedrukt houden voor 10 seconden niet in zijn "verborgen" menu komen,

en daar de software opnieuw laten instaleren?

 

Het is lang geleden dat ik dit nog heb gedaan, dus ik weet niet of het nu zo nog werkt.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Geplaatst:
Op 21-8-2018 om 13:48 zei ceesv:

Tja, je hebt geen andere opties meer als het toestel ter reparatie aan te bieden.

Ik wilde het bijltje er niet zó snel bij neergooien. Het is een software instelling die is gewijzigd. Er zal toch een manier moeten zijn om die terug te wijzigen.

Geplaatst:
Op 21-8-2018 om 23:21 zei beeheap:

 

Dan zal je opnieuw de APN, etc. in mobiele netwerken moeten instellen.

Hier bedoel je? Zo vaak gedaan dat ik inmiddels een ons weeg. 😉

Screenshot_20180823-111952.png

Geplaatst:
Op 22-8-2018 om 07:28 zei jeevanhoof:

Hoi,

 

kan je met de aan/uit toets + volume up toets te samen ingedrukt houden voor 10 seconden niet in zijn "verborgen" menu komen,

en daar de software opnieuw laten instaleren?

 

Het is lang geleden dat ik dit nog heb gedaan, dus ik weet niet of het nu zo nog werkt.

 

mvg

Hoi jee,

 

Je bedoeld 'recovery' mode denk ik. Om van daaruit nieuwe software te flashen moet ik een factory Image hebben. Helaas zijn er veel images voor veel verschillende modellen en regio's en ik heb de juiste niet kunnen vinden. Vanuit recovery heb ik ook de factory reset gedaan en de cache opgeschoond.

Geplaatst:

Kan je vandaar ook niet de bestaande software die op je toestel staat terug flashen?

 

Ik weet met verschillende ROM's lukt dat wel, maar dat kan ook zijn omdat die software nog ergens is blijven staan na het flashen.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Geplaatst:
Op 21-8-2018 om 23:21 zei beeheap:

 

Dan zal je opnieuw de APN, etc. in mobiele netwerken moeten instellen.

Ook al gedaan. Helaas.. geen oplossing.

  • Moderator
Geplaatst:

Tja, je hebt geen andere opties meer als het toestel ter reparatie aan te bieden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)
14 uur geleden zei jeevanhoof:

Kan je vandaar ook niet de bestaande software die op je toestel staat terug flashen?

 

Ik weet met verschillende ROM's lukt dat wel, maar dat kan ook zijn omdat die software nog ergens is blijven staan na het flashen.

 

mvg

Die hoop had ik ook, een soort recovery partitie zoals op een laptop. Helaas heb ik alleen de mogelijkheid gevonden om te flashen vanaf een SD kaartje.
Ik heb ook ergens gelezen dat het opnieuw flashen van de modem file via ADB een oplossing zou kunnen zijn maar dat vind ik te spannend.

aangepast door Marco275
Geplaatst:
11 minuten geleden zei ceesv:

Tja, je hebt geen andere opties meer als het toestel ter reparatie aan te bieden.

Ja, dat zei je al eens. Daar heb ik toen al antwoord op gegeven. Ik probeer dat nog even om dat te voorkomen als je heb niet erg vindt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...