Ga naar inhoud


VTi 13.0.10


Giant2000

Aanbevolen berichten


Dank je Tonskidutch.

Wel vreemd dat.

 

Ik start op heb geen beeld (NPO1 via CI+). Maar dat is wel vaker zo, even heen en weer zappen en de CI+ reageert wel.

Blokjes in beeld.... uiteindelijk maar via aan/uit knop herstarten.

Dan via menu, een opname kijken ... blokjes in beeld, uiteindelijk maar... enz. (zie boven)

YouTube in het menu, eens kijken wat er gebeurd... blokjes in beeld, enz.

Via voorkeuze zappen, bijvoorbeeld 20 voor BBC. Blokjes in beeld, enz.

Beetje moedeloos en verdrietig word ik ervan. Vorige versie liep als een trein.

 

Edit: zelfs als ik de tuner op standby zet is hij vast gelopen.

Nee de update is duidelijk mis en ben benieuwd of er meer mensen zijn met dit probleem (met een DUO2) voordat ik alles er opnieuw op flash.

aangepast door Giant2000

Life is bitter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier geen problemen op een Solo 4K.

Alles werkt prima.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik niet gemaakt ....

 

Nee het is echt hopeloos, deze update. Volledig onbetrouwbaar geworden, loopt om de haverklap vast.

Alle kaarten en CI+ eruit gehaald, maakt niks uit, blijft hetzelfde.

Nog nooit gehad, alle updates zijn perfect gegaan tot nu toe.

aangepast door Giant2000

Life is bitter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Giant2000:

Duitse forum even gechecked: "hab's gerade getestet, beim Duo2 tritt das Problem auf, beim Solo4k nicht." Het is dus een DUO2 probleem en er zijn meerdere klachten zoals ik heb. Lekker dan...

 

Dan ga je toch lekker terug naar de vorige versie, (back-up toch wel gemaakt).

 

Dergelijke missers al meerdere keren meegemaakt met Enigma 2 images, dus het als de bliksem gaan updaten doe ik nooit meer, full backup regelmatig maken, en een nieuwe versie enkel flashen, niet updaten, en je maakt vooraf een backup van je instellingen.

 

En dat scheelt alvast veel ellende, en gejank op het forum 😀

 

https://www.vuplus-support.org/wbb4/vtisoftware/?dir=VTi 13.0.X

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee nee,

je moet differentiëren

er zijn ook mensen met nieuwere receivers

Citaat

Hinweis: Bei der Vu+ Solo 4K, Vu+ Uno 4K, Vu+ Uno 4K SE, Vu+ Ultimo 4K und Vu+ Zero 4K ist dieser Menüpunkt nicht vorhanden, eine Wiederherstellung erfolgt via USB-Stick.

er is voor de nieuwe 4K box een AutomaticFullBackup plugin

en op de oudere boxen kun je ook de Backupsuite gebruiken die het VTI image al aan boord heeft

 

het past maken van de backups allemaal op dezelfde USB stick die je ook voor flashen gebruikte

het wordt heel mooi qua datum en versie gescheiden en dus bruikbaar naar believen

 

dat is prettig om ook snel weer retour te kunnen gaan

 

Giant2000,

heb je een OSD screenshot van die update voor de gemeenschap?

 

aangepast door Tonskidutch

Rocket

Goldfrapp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb maandag ook de VTI 13.0.10 op mijn Zero 4K geladen, en helaas, om de haverklap loopt de box ook bij mij vast. 

Als ik de HD zenders ook die uit het HD+ pakket door zapte liep de ontvanger nog wel normaal, echter bij kijken naar een UHD zender gaat het iedere keer mis. 

Enigste wat nog ging was de 220 V eraf, en duurde tijdje voor de box überhaupt weer opstarte.

Nog vreemder, na langere tijd voor hij u erhaupt opstarten kreeg ik telkens een of andere Turkse zender, waar ik überhaupt nooit naar kijk. ...

Hierboven lees ik dat er inmiddels een betere versie .10 beschikbaar is gekomen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...