Sprietje Geplaatst: 2 januari 2020 Geplaatst: 2 januari 2020 Wat zag ik nu op NPO 1? Hebben ze daar Piet Paulusma als weerman? Pffff, was ik blij dat die niet meer bij SBS6 was (ik zette de tv dan onmiddellijk op een andere zender), is die nu terug gekomen naar NPO 1. Nou, dat wordt dan nog vaker omschakelen.
Moderator ceesv Geplaatst: 2 januari 2020 Moderator Geplaatst: 2 januari 2020 Hij is geadopteerd door omroep Max. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Penthe Geplaatst: 2 januari 2020 Geplaatst: 2 januari 2020 Ik heb niets tegen Piet die nieuwe daarintegen op SBS6 is maar een weirdo. Kan niet aan die man wennen.
minplus Geplaatst: 2 januari 2020 Geplaatst: 2 januari 2020 Goh, fijn dat Piet nog leeft en weer bezig is. Wie weet zie ik nog eens iets van hem. Of is het fake (daar hebben we al tig jaren trouwens een prima Nederlands woord voor: gelul)? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Moderator ceesv Geplaatst: 2 januari 2020 Moderator Geplaatst: 2 januari 2020 Lol, hij voorspelt nu binnen 7 jaar een elfsteden tocht op ijs. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
minplus Geplaatst: 2 januari 2020 Geplaatst: 2 januari 2020 Gewoon flink door schaatsen. Lukte toen ik jong was ook prima met het taaien, zoals dat toen heette. Hard genoeg rennen op 2 cm golvend ijs en je kwam prima aan het eind, Heerlijk spannend en spectaculair met een ijsgolf voor je voeten waar je tegenop liep. Genoten!😎 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Alziendoog Geplaatst: 3 januari 2020 Geplaatst: 3 januari 2020 Ik vind het een beetje flauw dat sommigen hier echt afgeven op de persoon Piet Paulusma. Zijn weerberichten met Oen Mon, omgeven door SBS kijkers spreken me ook niet aan, toch is de man authentiek. Laat hem dan een beetje aangeschoten een weerbericht vertellen. Als het dan toch niet klopt, maakt het niet uit of hij dat nu nuchter zegt of niet. Enkelen hebben liever een rondborstige dame. Nou leuk als die dame zonnig weer voorspeld voor Holland, terwijl haar wolken Oost Nederland bedekken. Bij de NPO heb je Gerrit Hiemstra en een kopie van hem die doodzenuwachtig en al stotterend een praatje houden. Zullen best goede weermannen zijn, maar niet voor TV. Doe mij dan maar Marco Verhoeff. Duidelijk en rustig een weersbericht brengen waar ik wat aan heb.
Gerard 76 Geplaatst: 3 januari 2020 Geplaatst: 3 januari 2020 Ik zie graag Martien van chateau 'meiland het weerbericht doen
Moderator ceesv Geplaatst: 3 januari 2020 Moderator Geplaatst: 3 januari 2020 Dan kennen jullie Jörg Kachelmann nog niet. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Penthe Geplaatst: 3 januari 2020 Geplaatst: 3 januari 2020 Inderdaad want kijk nooit geen Duitse TV en zijn naam klinkt Duits.
Moderator ceesv Geplaatst: 4 januari 2020 Moderator Geplaatst: 4 januari 2020 Hij heeft een Zwitsers paspoort. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
luisteraar Geplaatst: 4 januari 2020 Geplaatst: 4 januari 2020 10 uren geleden, ceesv zei: Dan kennen jullie Jörg Kachelmann nog niet. Kachelmann ken ik zijn lange duur verwachtingen zijn verschrikkelijk hij neemt bij de voorspellingen het maximum ipv het gemiddelde van de verwachtingen. sensatie maken Heeft voor het gerecht ook flinke problemen gehad door ex vriendin
Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 januari 2020 Auteur Geplaatst: 4 januari 2020 3 uren geleden, luisteraar zei: Heeft voor het gerecht ook flinke problemen gehad door ex vriendin Wat heeft dat er nou weer mee te maken? "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
luisteraar Geplaatst: 4 januari 2020 Geplaatst: 4 januari 2020 13 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Niets en ook niet als iemand dronken voor de camera staat. Het gaat om het bericht en niet om de persoon ,je mag toch aangeven dat een persoon het moeilijk had.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 januari 2020 Auteur Geplaatst: 4 januari 2020 16 minuten geleden, luisteraar zei: je mag toch aangeven dat een persoon het moeilijk had. Tuurlijk......... "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen