edofnine Geplaatst: 19 augustus 2018 Geplaatst: 19 augustus 2018 Hallo, kan iemand mij vertellen hoe ik een opname moet verwijderen? Tevens ben ik op zoek naar een volledige gebruiksaanwijzing van de Sab android 1. Ik kan op internet alleen maar een snelle handleiding vinden, waar niet instaat hoe ik opnames kan verwijderen...
a33 Geplaatst: 19 augustus 2018 Geplaatst: 19 augustus 2018 Je kunt je vraag wellicht net zo makkelijk neerleggen bij SAB: http://www.sabsatellite.nl/en/contact Ik kreeg altijd antwoord op mijn vragen per mail. Of kijken of ze op hun website een uitgebreidere manual van een vergelijkbare ontvanger hebben. Groet, A33 Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.
Penthe Geplaatst: 19 augustus 2018 Geplaatst: 19 augustus 2018 (aangepast) Een uitgebreidere manual hebben ze niet, enkel de kort beschrijving bestaat van deze ontvanger. Maar misschien kun je met de SAB android ook met de gekleurde toetsen op je afstand bediening aanvinken wat gewist moet worden, bij mij is het de gele toets. 19 augustus 2018 aangepast door Penthe
edofnine Geplaatst: 19 augustus 2018 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2018 Dank u wel, zal het proberen... Groetjes
firestormV2 Geplaatst: 9 oktober 2018 Geplaatst: 9 oktober 2018 ga gewoon naar de file manager en delete daar de opname die op het toestel staat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen