Ga naar inhoud


netflix test reklameblokken uit


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei luisteraar:

Jawel maar ik heb de neus vol van reclame

Geen probleem met reclame, vlug even naar het toillet, of de kat wat eten geven, auto in garage zetten, mijn emails of sat4all even vlug checken, weerberichten en wolkenradar bekijken of het iss vlug even zien passeren. Je ziet reclames brengen mogelijkheden genoeg en dat kan niet bij Netflix.😄

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik begrijp niemand hier, als ze graag willen dat je reclame kijkt, dan stuur je toch een rekening voor de tijd, slijtage van de TV,  het stroomgebruik en de administratiekosten, einde NEPFLIX.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ilse, Netflix moet de eerste reclame nog uitzenden, tot nu toe hebben ze nog geen enkel reclame spotje uitgezonden.

Er is ook geen sprake van dat Netflix reclame gaat uitzenden.

Wat Netflix als test op beperkte schaal doet is intro's uitzenden van nieuwe series.

 

De titel van dit onderwerp is misleidend.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei ceesv:

 

Wat Netflix als test op beperkte schaal doet is intro's uitzenden van nieuwe series.

 

 

 

 

En dat doet iedere zender, of het nu een publieke of een commerciële is.

Als mensen dààr niet tegen kunnen, moeten ze geen tv meer kijken.

En die suggesties, goh - daar zap je toch gewoon door? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegenwoordig wordt er ook op premium zenders reclame uitgezonden. Dat vind ik ook zeer ergerlijk. ZiggoSport, FoxSport enz. Wordt behoorlijk bedrag gevraagd en dan reclame. Dat was met Canal+ sport veel minder of niet destijds. Verschraling heet het en weinig exclusiefs. 

 

Straks gaan al die 'exclusieve' zenders als Netflix, Amazon enz. dit doen. Dan kan je er niet onderuit. Het begint met promo's, dan een paar reclame's van grote bedrijven (die de klappen opvangen van de die hard mensen die opzeggen vanwege die meuk) en de rest denkt, die paar reclames, went wel. Daarna een paar extra minuten erbij en voila, weg exclusiviteit.  

Dit alles is een hersenspinsel.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Herinner me in de jaren 70 toen Veronica een omroepzuil was, hebben ze eens tijdens  een weekend een dag Amerika TV uitgezonden met daar toen al ontelbare Amerikaanse reclame blokken. De algemene reactie was toen "dit nooit hier" en wat zien we 45 jaar later, Hetzelfde hier op onze tv, wees gerust Netflix gaat ook die trend volgen, "Big Money".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als wij geen reclame op de TV zouden hebben dan zouden wij weer zitten zeuren over de hoge kosten voor de vaste bijdrage die wij dan voor het TV kijken zouden moeten betalen..

Het is altijd wat en voor niets gaat de zon op...

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie moeten je niet over de zenders als Veronica / RTL etc. beklagen. Het probleem zit hem bij het Media beleid van de NL regering. Met Minister van Doorn en Brinkman als voorlopers op dit onheil.

Eerst mocht Veronica na 13 jaar uitzenden niet meer en grote God..geen Veronica als zuil. Dat was het ergste wat er maar kon gebeuren.

Veronica werd een omroep en als heel snel de grootste van Nederland. Rob Out was jong en wilde wat. Wat hij wilde was geld...geld...geld...

Rob Out was de grootste geldgierige mis-manager uit de jaren 80-90. Hij vroeg openlijk om Hfl 4 miljoen gulden en dan wilde hij wel opstappen als directeur.

Via een kromme U bocht constructie naar Luxemburg kwam RTL naar Nederland. eerst gratis en later helemaal niet meer gratis. Het werd als maar erger.

Nu zit het barstens vol met reklame en dit zou aan banden gelegd moeten worden.

Ik heb jaren lang bij Global TV in Toronto gewerkt. Daar was wettelijk geregeld dat er niet meer dan 4 reklame blokken per uur in een film mochten van maximal 30 seconden per spot. 4 x 2 minuten per uur. En dat is tegenwoordig niet veel anders. Alles wettelijk geregeld door de CRTC.

In de Emiraten is het met MBC ongeveer hetzelfde. We hebben strenge voorgaven over het aantal reclames per programma per uur. Zo zit ook MBC niet overvol met veel te veel reklame. Houden we ons er niet aan is de licencie snel weg en hoge boetes.

En bovendien in het doelgebied gratis te ontvangen via satelliet, kabel en UHF antenne. En we verdienen een hoop geld. 😨

aangepast door Drs. IJzerbout
aanvulling

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Drs. IJzerbout:

voorgaven

Vorgaben = voorwaarden

:P

 

veronica en de zuilen (van die brinkman die nu een prachtig afscheid krijgt voor al zijn gekonkel) is ooit interessant geweest voor ons wegens muziek

maar die reclame betaald de zender zijn kosten

hier gaat het over netflix dat ik met een abonnement betaal voor de kosten

dat is wel wat anders dan de broadcasters en dat bepalen wij allen door abonnement te nemen of op te zeggen

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Jürgen:

Als wij geen reclame op de TV zouden hebben dan zouden wij weer zitten zeuren over de hoge kosten voor de vaste bijdrage die wij dan voor het TV kijken zouden moeten betalen..

Het is altijd wat en voor niets gaat de zon op...

De extra opties zoals FoxSports en ZiggoSport worden al dik betaald bovenop het normale tarief van een abonnement. Los aanschaffen kan helaas niet (koppelverkoop) dus de knip flink trekken en dan getrakteerd worden op dik betaalde reclametijd. Dat is wat me steekt en mensen gaan op zoek naar alternatief als Netflix om daar vanaf te zijn. Krijg je het daar ook nog eens. 

 

Gelukkig hebben we als satellietkijker echter VEEL alternatief op de Engelse en Duitse satelliet met kwaliteit in HD, zonder reclame en gratis ook nog eens. Raar maar waar.

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei astro iris:

Herinner me in de jaren 70 toen Veronica een omroepzuil was, hebben ze eens tijdens  een weekend een dag Amerika TV uitgezonden met daar toen al ontelbare Amerikaanse reclame blokken. De algemene reactie was toen "dit nooit hier" en wat zien we 45 jaar later, Hetzelfde hier op onze tv, wees gerust Netflix gaat ook die trend volgen, "Big Money".

Dat was niet bij Veronica maar bij de VARA

Extrend 9500 S & C, Cisco D-9865 H, Wavefield super HD 100 met Amiko DM-3800, Selfsat H-21D, Amazon Fire TV, Roku 2400x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneet je Netflix abbonnee bent weet je dat er geen programma informatie te zien is voor een film of dat je die trailers kunt uitschakelen in je profiel.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...