Tonskidutch Geplaatst: 21 augustus 2018 Geplaatst: 21 augustus 2018 voor het webinterface oproepen wel natuurlijk maar je hebt gelijk dat kan ook Coles Corner Richard Hawley
Pionewbie Geplaatst: 21 augustus 2018 Geplaatst: 21 augustus 2018 WD My Book Live Network Attached Hard Disk Review Mooi overzicht van de snelheden. Kijk vooral ook maar dir copy, want dat is wat je nu doet.
Jürgen Geplaatst: 21 augustus 2018 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2018 Inderdaad, nu is het duidelijk waarom dit niet sneller wil. In de bijlage nog even het overzicht visueel en daar zie ik mijn vastgestelde transferwaarden bij DIR Copy from NAS staan en dat deed ik ook inderdaad n.m. van de Synology NAS naar de MyBookLive NAS. Intussen heb ik de kopieën bijna 1:1 overgezet en dat zal voorlopig zeker niet meer gebeuren omdat het hier om statische mappen gaat die dus niet meer muteren. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Big fellow Geplaatst: 24 augustus 2018 Geplaatst: 24 augustus 2018 Praten de NASsen geen "rsync"..? Want dan kan je eenvoudig direct een kopie maken zonder je laptop ertussenin. “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Jürgen Geplaatst: 24 augustus 2018 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2018 De Synology wel maar de WD Mybooklive niet. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
beeheap Geplaatst: 24 augustus 2018 Geplaatst: 24 augustus 2018 3 uur geleden zei Jürgen: De Synology wel maar de WD Mybooklive niet. https://www.smallnetbuilder.com/nas/nas-howto/31828-fun-with-rsync-and-more-on-the-wd-my-book-live?limitstart=0
Tonskidutch Geplaatst: 26 augustus 2018 Geplaatst: 26 augustus 2018 dat rsync is heel leuk voor vaak repeterende copieer acties en/of incremental backups tussen NAS -a en NAS -b daar tevens de GUI's en UID's perfect worden overgenomen (zeg maar 1:1 kopie van groepsrechten en user ID's van die bestanden ) voor die ene actie van overhevelen is het nu niet meer relevant (denk ik) voor de toekomst is het per USB aansluiting kopieren op de synology veel belangrijker met betrekking tot snelheid Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen