Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb in een DM920 de originele OS2.5 Unstable geladen.

Daarna de LNB's ingesteld.

Vervolgens de rotating lijst van Hans met behulp van DreamSet (Versie 2.4.12 64K) geplaatst. DreamSet ingesteld op DreamOS en toen deze lijst naar de DM920 geupload. Dit is prima gelukt. Ook geen error melding.

In DreamSet heb ik in het vakje: "Telnet Before Write Settings" staan: "systemctl stop enigma2; sleep 5".

Als ik nu via de afstandsbediening de kanalenlijst oproep dan krijg ik:

- Onder de rode knop (Alles) krijg ik inderdaad alle zenders te zien;

- onder de groene knop (Satellieten) zie ik inderdaad daar alle satellieten en als ik een zenders selecteer, krijg ik inderdaad beeld.

- onder de gele knop (Providers) zie ik inderdaad alle namen van de providers.

- Maar .... als blauwe knop (Favorieten) druk, zie ik niets. Geen enkele zender. Heel raar. (Als ik dit bij mijn ET9500 doe dan krijg ik de boeketten te zien en deze mis ik dus bij de DM920).

Dit effect heb ik ook nadat ik de DM920 een harde reboot heb gegeven (schakelaar aan achterzijde Uit en weer Aan).

1) Wie kan me een suggestie doen wat er aan hand is waarom ik de Favorieten niet te zien krijg na het uploaden.

2) Krijgen de mensen met een D920 en een originele OS2.5 Firmware wel de favorieten te zien?

aangepast door putemmer

Geplaatst:

Probleem opgelost.

menu-instellingen-systeem en dan "meerdere boeketten toestaan".

De firmware blijkt standaard hierbij ingesteld te staan op 'NEE'.

Deze op 'JA' gezet en de boeketten zijn nu zichtbaar.

• Moderator
Geplaatst:

Bedankt voor de terugkoppeling!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...