Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil oude dvd's afspelen op mijn Vu.

Ik wil deze op mijn interne harde schijf plaatsen.

dvd is een ts bestand.

naar welke bestand moet ik deze omzetten om deze via mijn Vu/interne harde schijf af te spelen

Geplaatst:

Ik kopiëer al jaren complete DVD's naar mijn NAS. Werkt uitstekend behalve op de VU+Zero 4K. Die Broadcomm SoC 'ziet' sommige audio sporen niet. Op zich raar omdat het gewoon MPEG 1 audio is. Andere formaten doen het weer wel....

Op de VU+SoloSE v2, DM8000, DM525, DM800SE v2, Mutant HD500C en XP1000 werkt het puik...

Zo heb ik een soortement lokale NetFlix gemaakt met voor elk wat wils en zonder die ellendige reclame...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Geplaatst:

als ik mijn video en audio ts bestand naar een map kopieer en via ftp naar mijn harde schijf, kan ik het bestand niet afspelen.

als ik video en audio ts bestand rechtstreeks op mijn harde schijf zet, speelt hij het wel af.

maar hoe gaat het als ik meerdere dvd op mijn harde schijf zet, moet ik deze een andere naam geven 

Geplaatst:

Ik heb onder movies een map DVD gemaakt en daaronder weer per DVD een map met de naam van de DVD.

Je kan ook proberen die ts bestanden te hernoemen, geen idee of dat werkt.

Mijn DVD's die ik van het origineel heb gekopieërd hebben n.l. veel meer bestanden en zijn ook geen .ts bestanden.

Geplaatst:

Heb met een convertor het bestand geconverteerd naar een mpeg t ( dvb ts ) en naar box kopie en het werkt nu naar behoren.

ik zag wel dat het bestand op dvd een vob ts bestand was, misschien dat dit het euvel was.

Geplaatst:

Als je een fabrieks DVD hebt dan is deze meestal beveiligd normaal copieeren werkt hier niet. 

Waarschijnlijk heeft die converter de code eraf gehaald en kun je hem nu afspelen. 

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Geplaatst:

Ik gebruik software van Haenlein-Software om beveiligde DVD's te remuxen. T.b.v. mijn vrouw zet ik er NL ondertitels vast in. Het eindresultaat gaat naar een map op e NAS. De VTi firmware in de VU+ 'vreet' zowel DVD images (ompleet met menu) en losse VIDEO_TS/AUDIO_TS directories...

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

Geplaatst:

Hoi Mimisku, zou je aub wat meer kunnen detailleren over die software van  Haenlein-Software  ? Op hun site zie ik verschillende producten staan. Welk is het (beste) product om gewoon een beveiligde DVD's naar een afspeelbaar formaat te converteren (met ondertitels) zodat ik dat bestand dan kan afspelen van de harde-schijf van de decoder ?

Alvast bedankt.

Eddy

Geplaatst:

Het heet DVD Recode en is onderdeel van de HD4 software...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...