Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Natuurlijk ook een gevolg van de gasboringen in Groningen. 😁

of zou het toch kwade opzet zijn van boze stikstof boeren 🤫

of zijn de Belgen straks een heuse attractie rijker nl. een echte vulkaan in Theux.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:

Tja, dat zou voor de ramptoeristen natuurlijk een spannend doel zijn. Maar in de regio heeft men toch nog wat herstelwerkzaamheden van afgelopen jaar te verrichten.

Maar ligt wel 45 kilometer van Tihange.

Je weet wel die solide kerncentrale van België met een paar haarscheurtjes.

The Crying Cowboys

Aaron Rux

Geplaatst:
2 uren geleden, Tonskidutch zei:

met een Oyster vision 85 op het dak 🤣

Hij wou ofwel TV kijken , en/of was die misschien eerst aan het fixen !! 🤔😂

• Haha 1

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

• Moderator
Geplaatst:

Een Amerikaanse Subway-medewerker overleed na een schietpartij omdat zij op een broodje van een klant te veel mayonaise smeerde, zei de politie van Atlanta.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1370183530/boze-subway-klant-schiet-werknemer-dood-te-veel-mayonaise-op-zijn-broodje

Hier heb ik geen woorden voor.....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
6 uren geleden, ceesv zei:

Inderdaad , compleet gestoord !!

De dader mogen ze voor mij part verzuipen in een volle ton mayo !!!!

En dan dit:

https://www.hln.be/buitenland/babymeisje-sterft-nadat-ze-werd-vergiftigd-door-verzorgster-in-creche~a5200628

Opzettelijke doodslag ?? Dit lijkt me eerder moord op minderjarige ??

Ik ben niet tegen de doodstraf voor zulke gruwelijke misdaden !!!!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

breedbandwurger 1967

Geplaatst:

Niet te overtreffen is natuurlijk wat een militaire actie aanricht. Om op een winkelcentrum te schieten met raketten waar 1000 mensen aanwezig zijn.

Nog een wonder dat er "maar" 16 doden zijn te betreuren.

763?appId=93a17a8fd81db0de025c8abd1cca12

bron de volkskrant

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/opnieuw-russische-raketaanvallen-op-steden-ver-van-het-front-in-oekraine-zeker-16-burgerdoden-in-winkelcentrum~b340c0aa/

The Crying Cowboys

Aaron Rux

Geplaatst:
7 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Niet te overtreffen is natuurlijk wat een militaire actie aanricht.

Al die onschuldige slachtoffers , met wat doel ?? Onbegrijpelijk !!

En dan dit: https://www.hln.be/roeselare/automobilist-24-onder-strikte-voorwaarden-vrijgelaten-na-ongeval-dat-marthe-23-het-leven-kost-hij-is-er-helemaal-kapot-van~aa5feb84

Die mag onder strenge voorwaarde vrij ??

Zulke verdienen alvast een dikke C4 , levenslang rijverbod , en verder ....

een paar jaar achter slot & grendel , en/of laat zulke maar een jaartje of 10

lijken van de baan schrapen , zulke zullen het dan wel enigszins beginnen te begrijpen !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

breedbandwurger 1967

Geplaatst:
10 uren geleden, ceesv zei:

Een Amerikaanse Subway-medewerker overleed na een schietpartij omdat zij op een broodje van een klant te veel mayonaise smeerde, zei de politie van Atlanta.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1370183530/boze-subway-klant-schiet-werknemer-dood-te-veel-mayonaise-op-zijn-broodje

Dit zag je vroeger ook in de Western films, ben je het er niet mee eens......klein foutje.....................pang.........dat is in Amerika gewoon "normaal" zolang ze daar wapens in het openbaar mogen dragen en gebruiken.....zal ook niet veranderen omdat het in de grondwet staat.💀

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Geplaatst: (aangepast)

Hoe is het eigenlijk ertoe gekomen dat men een wapen nodig had en dat wapen onverholen moest dragen in bepaalde staten en in andere staten juist verholen mocht dragen. Nou dat is best een boeiende ontwikkeling en daar achter zit de noodzaak de eigen bezittingen en het eigen leven te beschermen tegen boeven, bandieten en moordenaars zoals men ook de indianen destijds classificeerde. Amerika is heel uitgestrekt en er zijn plekken waar je uitgeleverd bent aan het natuurgeweld en gewelddadige personen of groepen.

In een stedelijke omgeving waar LAW & ORDER heerst zou je tegenwoordig echter vermoeden dat er afdoende politie en handhavers zijn die het voorkomen dat boeven, bandieten en moordenaars hun gang kunnen gaan. Als je echter bedenkt dat de wapen industrie en haar lobby die rol van LAW & ORDER zijn gaan vervangen en de wapenwet oeroud en achterhaald nog steeds wordt misbruikt is het duidelijk dat je dergelijke situaties wegens wapen industrie en haar lobby in de hand werkt.

In een geciviliseerd land en of gemeenschap praat je over zaken, maakt eventueel vocale ruzie en roept om hulp maar trekt geen pistool. Als je weet of voelt dat het ergens niet pluis is dan ga je daar niet heen. Als je een pistool hebt kun je alle basis vaardigheden van praten en slichten vergeten omdat je onderbewust weet van wapen industrie en haar lobby dat jij toch altijd die ene kwestie "wint".

doe mij een nieuw broodje alsjeblieft of kun je er nog iets van mayo afhalen alsjeblieft

misschien had ik moeten zeggen less mayo tegen iemand die vette fastfood klanten met veel mayo tegemoet wil komen

aangepast door Tonskidutch

The Crying Cowboys

Aaron Rux

Geplaatst: (aangepast)

Mijn stelling is altijd geweest: als je wilt weten hoe NL er over 20 jaar uitziet, kijk dan nu naar de VS. Inmiddels is het gebruikelijk dat vele jeugdigen standaard met een mes op zak lopen "ter verdediging" iets dat vroeger ondenkbaar was. Een schot of een messteek is niet zo'n groot verschil.

En de korte lontjes worden steeds korter.

aangepast door boudeman
  • Like 1
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...