Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

George Monbiot pleit voor andere aanpak van 'destructieve' landbouw

Willen we iedereen voeden zonder de planeet te vernietigen, dan moeten we het volgens de Britse schrijver en milieuactivist George Monbiot over een radicaal andere boeg gooien. In zijn jongste boek pleit hij voor 'boerderijvrij voedsel' op basis van gisten en bacteriën, en voor data in plaats van romantiek.

interessant artikel en een copleet andere kijk op ons voedsel gebruik en productie ervan.

Geplaatst:
2 minuten geleden, Tonskidutch zei:

is toch schandalig niet?

Ja want het was zo'n lieve jongen!

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

en jij citeert Benjamin Franklin?

er zijn geen lieve jongens maar boeven of voortvluchtigen doodschieten is "not done"

cynische aanname :

was zeker een te corpulent stelletje Amerikaanse agenten die niet wilden rennen om hem te stoppen

Nothing Compares 2U

Jimmy Scott

• Moderator
Geplaatst:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Dat agenten zenuwachtiger zijn zonder juiste psychische begeleiding kan zeker een reden zijn voor dergelijke wandaden.

Dan kun je beter je politie auto laten vernielen en niet ingrijpen...

Nothing Compares 2U

Jimmy Scott

Geplaatst:

Kijk nou. Heel Nederland boos.

• De boeren zijn boos
  • De vissers zijn boos oa door de hoge brandstofprijzen. Krijgen subsidie in Frankrijk maar niet in Nederland
  • Veel arme gezinnen nog steeds niet gecompenseerd voor de toeslagenaffaire
  • Veel ouders nog steeds niet hun kinderen terug die onterecht uithuis geplaatst zijn
  • Automobilisten boos vanwege uren in de file staan, het aangekondigde rekeningrijden en de belachelijke benzineprijzen
  • Reizigers boos op Schiphol, KLM, NS en reisbureaus
  • Starters boos omdat ze geen betaalbare woning kunnen krijgen en veiligelandiers voorrang hebben bij woningtoewijzing
  • Ouderen boos omdat er geen geschikte seniorenwoningen zijn

Zullen we onszelf maar opheffen?

2 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Dat agenten zenuwachtiger zijn zonder juiste psychische begeleiding kan zeker een reden zijn voor dergelijke wandaden.

Dan kun je beter je politie auto laten vernielen en niet ingrijpen...

Daar verschillen we dus duidelijk van mening.

Er lag dus wel degelijk een pistool in de auto.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:
7 minuten geleden, Psychosammie zei:

Er lag dus wel degelijk een pistool in de auto.

de kwestie is of dat verholen of onverholen was, bij iemand die volgens de wapenwet in ZiE U.S.A. wapen mag dragen.

we weten er te weinig over maar ik vind het gewoon weg schokken, genoeg.

Nothing Compares 2U

Jimmy Scott

Geplaatst:

Je zou toch verwachten dat een ieder nu toch wel een keer weet dat als je er vandoor gaat je bij voorbaat al verdacht bent.

Scheur je met 80 door een woonwijk en zet je het na de rit op een lopen dan is er nog steeds geen reden om dan maar dood geschoten te worden maar moet je toch wel beseffen dat je alle schijn tegen je hebt.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:

Natuurlijk heb je in beginsel gelijk.

Maar een persoon kan ook gewoon in paniek raken. Redenen genoeg lijkt me.

De schijn tegen hebben is echter niet genoeg!

Nothing Compares 2U

Jimmy Scott

Geplaatst:

Als je met 8 man meer dan 60x hebt raak geschoten op een weglopende man en daar komen de missers nog bij dan heeft elke agent toch minstens een magazijn leeg geschoten.

Dan ben je met elkaar toch wel heel vreemd en op z'n zachts gezegd psychotisch bezig...

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst:

Ze waren vast in totale paniek immers waarom zou die man anders vluchten?

Stel je voor dat hij ook een wapen bij zich had en daarmee zou gaan schieten.

En handjes omhoog en overgeven was zeker geen optie? het was de dood of de gladiolen. Het werd het eerste.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...