Ga naar inhoud


Uit de Krant Vandaag


Tripleboy

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Besef, dat im de USA je dient te luisteren naar de Sheriff.

Niet opvolgen van een bevel heeft gevolgen.

Het risico om bij de dienstuitoefening om te komen is erg groot in een land waar veel mensen een wapen dragen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vind het droevig als een agent om het leven komt, hij voert alleen zijn taak uit. Een "slachtoffer" heeft het er meestal van gemaakt. Een agent dient imo geen risico te nemen.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik het volledig mee eens.

En je moet ze ook niet met mokers en bakstenen te lijf gaan. Ook al heb je in elke beroepsgroep mensen die ergens niet deugen.

Toch ben ik blij dat ik niet in de VS woon ook al is het een mooi land en wonen er veel fantastische mensen.

Maar goed, altijd veel beter dan Rusland, China en veel andere landen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

De voorvallen met wapens komen heel veel in het nieuws de afgelopen weken, zoals die gek die vanaf het dak de mensen op straat willekeurig neerschoot gisteren tijdens independence day viering. Maar zo'n gek die in de tram in Nederland begint te knallen Gökmen T. en ook een cipier in de gevangenis te grazen neemt daar doe je niets tegen met of zonder "schoot to kill" opdracht. Die zijn volledig gestoord.

Ik durf het te schrijven, net zo als die paar relboeren die de politie bekogelen. Die zijn ook gestoord. Teveel pesticide gespoten en ingeademd zeker zegt hun advocaat dan?

 

  • Like 1

Cry Me A River

Dinah Washington

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar hoe zit dat dan met een vegetarische leverworst?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik zou zeggen stel zelf maar eens een lijstje op. En daarna gaan wij er met zijn allen op schieten wat jij allemaal gemist hebt met al je deskundigheid.

Ik snap die voorzichtigheid wel want poosje terug hadden ze iets vergelijkbaars met een lijstje van huisdieren.

Lijkt allemaal heel simpel maar die lijst was ook incompleet en er stonden ook huisdieren op zoals het blafhert en die zorgde ervoor dat de wet sneefde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet je het is geen tikkertje spelen

tikkie jij bent hem

 

als je de verantwoordelijkheid van besluiten en belastingtechnische vorderingen over laat aan een externe partij ben je immers gevrijwaard van blaam, mocht het fout zijn.

 

dat lijkt eerder op verstoppertje spelen.

Cry Me A River

Dinah Washington

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niks verstoppertje, puur externe deskundigheid inhuren. Als je een huis wenst te bouwen dan neem je toch ook een architect en aannemer in de arm.

Als je een hypotheek wenst af te sluiten dan ga je toch ook bij een adviseur te rade?

Het is allemaal complexe materie en om je taak zo goed mogelijk uit te voeren moet je wel alle expertise gebruiken die beschikbaar is.

Of je doet het niet goed of je doet het verkeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is niets mis met deskundigen/deskundigheid inhuren voor iets dat niet tot je eigen competentie behoort.

 

Maar in dit geval lijkt het of de kabinetsplannen juridisch verdedigd moeten worden tegen de advocaten van de voedselindustrie die elk korreltje zout op de weegschaal leggen. En daar en boven een kwestie die het kabinet zelf heeft gecreëerd door die BTW tarieven verschillend te maken.

Als die hele BTW nu eens afgeschaft zou worden en je belast enkel vermogen, winst en inkomen?

Cry Me A River

Dinah Washington

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als een wet ingevoerd is zal er altijd jurisprudentie plaatsvinden en daarna aanpassen zodat het blijft werken zoals het bedoelt is.

Dat verschil in btw komt puur omdat men aan de knopjes wenst te draaien om "gezond" voedsel te pushen en beschikbaar te maken voor alle zielige medeburgers.

Ik zeg zet al het btw op vreten gelijk en laat consumenten zelf bepalen wat ze naar binnen kieperen.

"Let op: lenen kost geld!"

"Let op: in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!"

onbegrijpelijk dat dit verplicht vermeld moet worden. 

Het moet maar eens klaar zijn met ja maar... huilie huilie, als je dom en onwetend bent maak je nu eenmaal domme keuzes.

Het lijkt wel alsof het normaal is geworden om verantwoordelijkheid af te schuiven als er dingen anders uitpakken dan je zou willen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Tonskidutch zei:

als je de verantwoordelijkheid van besluiten en belastingtechnische vorderingen over laat aan een externe partij ben je immers gevrijwaard van blaam, mocht het fout zijn

 

6 minuten geleden, theparasol zei:

Het lijkt wel alsof het normaal is geworden om verantwoordelijkheid af te schuiven als er dingen anders uitpakken dan je zou willen.

 

dus we zijn het wel eens 😁

 

let op stemmen kost geld

Cry Me A River

Dinah Washington

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...