Ga naar inhoud


Uit de Krant Vandaag


Tripleboy

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden, minplus zei:

Geeft aardig aan hoe defensie hier door de bezuinigingen alleen maar wat in het achterveld kan knoeien om het zo maar te noemen.

 

Je kunt ook zeggen dat Defensie alleen maar oog heeft voor veel duurdere nieuwe spullen ipv. het uiterste uit de aanwezige spullen te halen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met jarenlange kortingen en bezuinigingen en opvoer van tig administraties die geld vreten staat defensie met de rug tegen de muur.

Van de 100 dingen die ze hebben staan 75 te wachten op reparatie.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is hetzelfde als met onderwijs, politie, gezondheidszorg, brandweer, enz, enz, en noem maar op: Het levert niet direct veel winst op (voor aandeelhouders en magnaten) dus het is niet belangrijk. En dus ook voor een bepaald soort regering met veel aandelen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

pfff dat hebben we toch al jaren vanaf het moment dat je die kortingskaart laat scannen voor de bonuspunten en spaarpunten

reality is a bitch

het interesseert mij niet of ze zien dat ik tampons of frikandel in mijn inkoopmandje heb

 

overigens is de betaling conform AVG, persoonlijke gegevens van de contactloze betaalkaart mogen niet gebruikt worden

Comme au Cinema

Alain Delon

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ja zo begint het, ze verkopen het als een spelletje, die AVG  verdwijnt toch uiteindelijk, zodra die European Digital Identity ook verplicht gaat worden, worden je bankgegevens en je medische gegevens en wie weet wat nog meer er aan gekoppeld, iedere instantie, je werkgever en wie weet nog meer weten meer van jou als jij zelf.

Niet luisteren? Dan maken ze je wel even lam met je bank, geen geld geen leven...

Zo is het dus in China al met dat sociaal krediet systeem.

Moeten we dit willen? Nee, niet echt....

In belgie is het al gedeeltelijk geloof ik zo heb ik vernomen van een collega, dat je via ''it's me'' bij je medische gegevens kunt komen, maar je moet inloggen met je bank???

Zo programmeren ze je al beetje bij beetje dat dit het ''nieuwe normaal'' moet gaan worden...

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aldi kent hiermee je naam, adres, misschien email, bankgegevens en koopgedrag

Aldi vindt dit zelf interessant, maar Big Data ook, dus Aldi verkoopt die gegevens. Daar weet men inmiddels dat jij degene bent die zo vaak een bijdrage heeft op sat4all en van alle markten thuis bent (moet kunnen 😀). Men heeft je politieke voorkeur ook al ingeschat. Die verkopen de info aan verzekeringsmaatschappijen en politieke partijen (zie USA schandaal). En dat gaat dan steeds verder.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Tonskidutch zei:

pfff dat hebben we toch al jaren vanaf het moment dat je die kortingskaart laat scannen voor de bonuspunten en spaarpunten

 

Ja dat klopt. Maar die keuze maak jij dan nog zelf. In die ALDI heb je geen keuze.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...