Ga naar inhoud


Uit de Krant Vandaag


Tripleboy

Aanbevolen berichten


18 uren geleden, waterpas zei:

 

 Beste @minplus, ik roep niets, ik reageer op wat en hoe hier geroepen wordt. Bang zijn dat het politiek wordt, terwijl het dat is, alles is politiek of je het nu leuk vind of niet. Het is zoiets als zeggen dat je niet over nat worden mag praten, terwijl je tot aan je nek in het water staat. Of, over smaak valt niet te twisten, daar is juist wel over te twisten, je wordt het niet eens, maar onderwijl heb je heel veel langs kunnen zien komen, als je opgelet hebt.

Dag beste @waterpas, ik kan hier nog steeds niets mee.

Een heel klein beetje in een krant is/gaat over politiek.

Dat de moderators totaal geen zin hebben in een discussie tussen de aanhangers van de tig partijen is vanzelfsprekend, lijkt me.

Los van dat ik hier nog niet voor linkse rat, achterlijk en onnozel ben uitgemaakt, ook al ben ik het mogelijk wel en nog veel erger...

En los van dat een reglement bij elk forum dringend nodig is en ik dagelijks minstens 1 kutkrant lees.

Want je wilt niet via Facebook of Twitter van rotzooi voorzien worden.

  • Like 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://nos.nl/artikel/2456484-steeds-meer-incidenten-met-verwarde-mensen-waarom-neemt-dat-niet-af

vraag, in die titel van het artikel <> antwoord, omdat verwarring toeneemt?

 

Verwarring 1) Baaierd 2) Chaos 3) Chaotische toestand 4) Confusie 5) Desorder 6) Imbroglio 7) Implicatie 8) Janboel 9) Ontreddering 10) Ontsteltenis 11) Opschudding 12) Pandemonium 13) Perturbatie 14) Plotselinge schrik 15) Rep 16) Roezemoes 17) Schrik 18) Sensatie 19) Turbatie 20) Verbijstering 21) Verwardheid

en meer Definities die `verwarring` bevatten:

https://www.encyclo.nl/begrip/verwarring

 

jou ontbreekt evenwicht in de familie, omgeving en de maatschappij

maar vooral in jezelf

 

 

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onnozelaars , ook al is het slechts een kopie , wat willen die met vernielingen bereiken ??

Verbetering van de Aarde / klimaat ?? Da' ze zichzelf bekladden , veel beter !!

https://www.hln.be/video/productie/activisten-gooien-acne-creme-over-banksy-schilderij-345626

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier lach ik ook daadwerkelijk mee !! 🥳🥂🤣

https://www.telegraaf.nl/video/1863490333/dure-auto-zakt-door-ijs-dit-gaat-mis

Dat heeft die werkelijk dik verdiend , geweldig zelfs !! 😍👌

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, ze hebben een jaar gekregen na aftrek van het voorwaardelijke en lachen zich daarna een ongeluk met de verdiende miljoenen en zijn inmiddels aandeelhouders.

En de boeren die meegewerkt hebben ook, want die krijgen geen straf maar moeten hooguit een nieuwe plek voor de zwarte mest zoeken.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, minplus said:

Ach, ze hebben een jaar gekregen na aftrek van het voorwaardelijke en lachen zich daarna een ongeluk met de verdiende miljoenen en zijn inmiddels aandeelhouders.

En de boeren die meegewerkt hebben ook, want die krijgen geen straf maar moeten hooguit een nieuwe plek voor de zwarte mest zoeken.

 

De feiten zijn toch echt anders: 1,5 jaar cel voor bedenkers grootschalige mestfraude (nos.nl)

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Juich niet te vroeg.

Ze gaan in hoger beroep omdat het systeem wat door de overheid is opgetuigd zich leent tot het maken van fouten.

Deze snel gemaakte fouten worden nu als fraude gezien waar volgens hun totaal geen sprake van is.

Dus de kans bestaat dat een hogere rechter "het voorbeeld" dat men nu heeft geprobeerd stellen zo maar naar de prullenbak kan verwijzen en dat vervolgens de overheid de kat krijgt voor het "slecht opgetuigde" en fraude gevoelige systeem.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...