Ga naar inhoud


Uit de Krant Vandaag


Tripleboy

Aanbevolen berichten


https://nos.nl/artikel/2474807-mogelijk-20-jaar-cel-voor-youtuber-die-vliegtuigcrash-in-scene-zette

https://www-yahoo-com.translate.goog/gma/youtuber-trevor-jacob-plead-guilty-182654327.html?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=nl&_x_tr_hl=en

Hoe absoluut dom moet je zijn om zo'n nutteloze domme stunt uit te halen !!

Gelukkig hebben ze die bij zijn pietje !! Ik zeg: Geen vliegbrevet meer voor zulke !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt mee.

Lang geleden kreeg een dametje daar 10x meer omdat ze haar bek gebrand had aan te hete koffie. Waarvan advocaten de helft inpikten.

De amerikanen waren toen al gek.

 

Ik zou bij deze zeggen: een paracetamolletje voor de hummel en een boete van 500 dollar voor de onbenullige ouders voor kindermishandeling.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, dutchandrew zei:

dat-wordt-een-flinke-uitdaging-aldus-een-hr-expert

Zijt daar maar zeker van !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, theparasol zei:

Laat maar weer eens zien hoe idioot het systeem in de VS is!

Blij dat ik daar niet woon of zaken doe!

ja en nee.

nee

Wat daar veel beter is geregeld dan hier is dat als iemand jou ergens van beschuldigd en jij moet een dure jurist in de arm nemen om je onschuld te bewijzen dan wordt de tegenpartij ook veroordeeld tot het vergoeden van de gemaakte kosten.

Hier wordt de tegenpartij veroordeeld tot het betalen van de rechtbankkosten maar de advocaat mag je mooi zelf betalen en laat dat nu juist de grootste kostenpost zijn.

Veel rechtszaken worden hier daarom dan ook niet gevoerd als men weet dat de tegenpartij meer geld heeft om je gewoon failliet te procederen terwijl men weet dat de tegenpartij fout zit.

 

Ja men kan daar om de meest stompzinnige zaken een procedure starten en miljoenen eisen terwijl men hier toch meer een beroep doet op het gezonde verstand van een ieder.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, dutchandrew zei:

dat-wordt-een-flinke-uitdaging-aldus-een-hr-expert

 

denk je nu echt dat die bedrijven dit zelf gaan betalen?

Die kijken gewoon hoe men aan de norm kan voldoen met welke subsidies (die wij als betalende burgers op mogen brengen)

en lukt dat niet ? dan krijgt een ieder toch gewoon een briefje met "ivm gestegen kosten zijn wij helaas genoodzaakt onze kosten met xx% te verhogen" en mag je als betalende burger dit alsnog zelf betalen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Tonskidutch zei:

https://www.nu.nl/marengo-proces/6263312/ridouan-taghi-wil-eigen-verdediging-voeren-in-marengo-proces-na-arrestatie-weski.html

 

raar toch dat er berichten van die gast nog steeds publiek worden gemaakt............

Als het inderdaad maar geen codebericht is voor een vlucht.🤨

(Sowieso vind ik de Nl-e berichtgeving vaak de indruk wekken dat er amper een wereld is buiten de Rampstad.)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of taghi nog wat miljoenen heeft liggen onder z'n Matras maar elke cent die hij kan uitgeven aan corrupte peeps is er één teveel.

In de diepste kerker zonder contact met buiten voor hem.

Ben een beetje klaar met al die "zogenaamd correcte rechtzaken" van en met advocaten die gedwongen werden.  PFF

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, in Nederland is men altijd nog onschuldig tot men veroordeeld is.

Laten we wachten tot de rechter zich heeft uitgesproken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...