Ga naar inhoud


Uit de Krant Vandaag


Tripleboy

Aanbevolen berichten

Het salaris van leraren is 40 jaar lang afgebroken naar minder dan de helft van toen, de administratie is vertienvoudigd en de leerlingen zijn anders dan 40 jaar geleden met bielefoontjes en wat dies meer zij en veel ouders zijn onbeschoft eisend en beginnen zelfs rechtszaken om hun gelijk te halen bij een onvoldoende voor hun bloedje. Ik heb het begin daarvan in extreme meegemaakt en alles was een verslechtering.

Je bent inmiddels aardig geschift als je met je capaciteiten het onderwijs ingaat.

Waarbij ik 20 jaar geleden al goed opgeleiden gillend na een paar weken proberen het onderwijs uit zag rennen. Je moet gehard zijn en veel aankunnen.

De kortste heeft het nog geen week uitgehouden, een lieve optimistische meid.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


https://nos.nl/artikel/2488447-duitse-justitie-staakt-onderzoek-naar-rammstein-zanger-till-lindemann

 

Meisjes die geld en aandacht claimen,

ik ben absoluut tegen het geïnsinueerde misbruik en grensoverschrijdend gedrag

 

Maar als men Rubiales voor een kus, gewild of niet, uit zijn positie afzet dan is er iets fout.

Wat doe ik als mijn familie leden mij willen kussen, OF OMARMEN ?

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eind jaren 60 betaalde ik 60 gulden voor een kamer van 4x5 m2 bij een hospes. Dat betaalde hij ongeveer voor de hele woning.

Begin jaren 70 betaalde ik 65 gulden voor een klein huisje zonder enige luxe en eind jaren 70 was het 125 gulden voor een ruime woning met weinig luxe maar wel 2 grote kamers, een slaapkamer, keuken en een enorme tochtige vliering dicht bij het centrum van een grote stad. Het romantische huis werd afgebroken want er viel veel te verdienen met die plek waar nu een lelijk flatje staat. Dus kocht ik via de bank een huis, maar ik zou nu meteen weer voor dat huis gaan.

Maar het Thatcherisme cq Neoliberalisme sloeg toe en dus zitten we nu met 830 €, zeg maar met de 100% inflatie sinds toen 830 gulden voor een klein kamertje.

Of is het minder erg en heb ik het helemaal mis en is 60 gulden in 1968 voor een kamer van 4x5 bij het centrum van een universiteitsstad volledig vergelijkbaar met 830€ voor een kamer van de helft van die grootte op een vergelijkbare plek tegenwoordig?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uh daar maak je een behoorlijke fout.

 

kijk maar of check zelf

Screenshot_22.thumb.png.5f1bbedd38c4f1ba32a361f5d813ff37.png

 

Wij hadden diverse buren (als hospita) die kostgangers in huis hadden of kamers verhuurden, die huurders waren destijds niet armlastig maar vonden een eigen woning hebben niet aantrekkelijk.

Overigens de huur van onze familie woning was ook maar 174 gulden bij de woningcorporatie. Nu is die 380.000€ waard.

@minplus zou het kunnen dat het niet enkel inflatie is maar ook + dikke winst???

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...