Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als je dan nog bedenkt dat er anti-5G merchandise is die gouden tijden doormaakt vraag je toch wel af hoe god nog communiceert met regio apeldoorn / almelo waar de masten het zwaar hebben. :whistle:

Second Life

Mungo Parker

Geplaatst:

Op zo'n manier een toernooi winnen is dan wel leuk voor de portemonnee maar geeft denk ik weinig voldoening in de wetenschap dat je hebt gewonnen doordat een ander door ziekte niet deel kon nemen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:

Midden op de weg gaan staan en bellen lijkt me ook niet zo'n goed idee 🤣

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:
Op 29-12-2021 om 07:06, Sprietje zei:

Van Gerwen en Vincent van der Voort positief getest op WK-darts. Einde deelname toernooi.

Wat denk je van die klojo's van Ajax?

https://nos.nl/collectie/13840/artikel/2412194-ajax-negeert-quarantaineregels-en-vliegt-vier-besmette-spelers-terug-naar-nederland

Ik heb sowieso al een bloedhekel aan voetbal maar dat Amsterdamse tuig spant de kroon!

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...