Ga naar inhoud


Uit de Krant Vandaag


Tripleboy

Aanbevolen berichten


Ohh..daar heb ik niet aan gedacht. 😁 😁

 

Verder, wil je 600 Ampere onderverdelen per groep van 16 Ampere dan heb je nodig: 38 x 16 Ampere zekeringen plus het kabelsplitten in een handbaar formaat. Weet iemand hoeveel ruimte dat kost?

Lijkt me een gezellige boel daar in de woonkamer.

Het is te zot voor woorden.

 

Ben benieuwd hoe daar de radio-ontvangst is met al die stroomvelden en dan nog supersnel www. Zullen de buren leuk vinden.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/01/24/voormalig-paus-benedictus-xvi-heeft-valse-verklaring-afgelegd-ti
De goed heilig man , zo'ne goeie hebben wij nog niet gehad , hoi hoi hoi !! 😇
Wij mochten thuis destijds nooit grappen maken over de paus , awel ,

popie benedicktus of popie benen dicht us !! 🤗
Ik benieuwd naar de geur van die beerput , die moet denk ik wel pittig zijn !!

Respect voor zulke .... 💩💨🌶️

Iedereen is officiëel onschuldig tot schuld is bewezen , maar dat die lul eindelijk toegeeft ....

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de bicoin mining experts. Bitcoin is enkel rendabel te minen met een ASIC. Bitmain verkoopt deze, maar in nl is het met de nieuwste nog niet rendabel vanwege de hoge stroomprijs. 

 

Mooi setje is bv de Antspace HK3 met 210 miners voor ongeveer 4 miljoen en verbruikt 1 MW :)

 

https://shop.bitmain.com/product/detail?pid=0002021123118285350583K2a0P505EF

 

Intel komt binnenkort met een eigen Bitcoin ASIC, even afwachten dus..... 

 

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn persoonlijke mening is dat uit bitcoin en aanverwante piramide spelletjes de stekker getrokken moet worden.

We hebben een energie / klimaat puzzel op te lossen en dit soort ongein helpt absoluut niet.

Men spreekt verontwaardigd over datacentres van multinationals die op onze groene stroom willen draaien maar deze

flauwekul pakt opgeteld nog veel meer (groene) energie. En voor wat, onzinnige blockchains van nulletjes en eentjes waar allerlei idioten in investeren.

Het gaat er niet om of je de energie kunt betalen, de kunst is om je energie footprint te minimaliseren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, minplus zei:

Vergis ik mij of is dit niet een beetje/een in-zieke bedoening?

 

Het is gewoon investeren en deze vraag moet je aan de bitcoin miljonairs vragen.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vallende Starlink-satelliet veroorzaakt een felle lichtstreep boven Spanje. De satelliet werd op 24 januari 2021 in een baan rond de aarde gebracht maar in de nacht van zondag op maandag is de satelliet met 27.000 km/uur in de atmosfeer terecht gekomen waardoor de satelliet in brand vloog en uit elkaar spatte.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het moet niet allemaal kommer & kwel zijn:

Honden hebben tijd van hun leven in Antwerps zwembad 🐶🐕🐩🐕‍🦺

https://www.standaard.be/cnt/dmf20220125_94113370

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

That is not news, but that too is reality !....

zou een bekende Ancor bij Global News gezegd hebben.  Peter Trumann, een grote vriend van mij.

Is helaas vorig jaar overleden.

 

Ik vind het leuk dat ze zoiets voor die honden doen. Ze hebben er kennelijk veel plezier in.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-1-2022 om 22:12, Sprietje zei:

Vallende Starlink-satelliet veroorzaakt een felle lichtstreep boven Spanje. De satelliet werd op 24 januari 2021 in een baan rond de aarde gebracht maar in de nacht van zondag op maandag is de satelliet met 27.000 km/uur in de atmosfeer terecht gekomen waardoor de satelliet in brand vloog en uit elkaar spatte.

 

 

Goed dat ie niet bij jou in het zwembad geflikkerd is.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Max Moszkowicz Senior (95) overleden.

Mr. Raab, Nederlands bekendste en markantste strafpleiter is niet meer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...