Ga naar inhoud


Uit de Krant Vandaag


Tripleboy

Aanbevolen berichten

Dat de kosten vele malen hoger zijn is vrijwel standaard, wordt er ook ergens ingebroken dan is de schade meestal vele malen hoger (als je de juiste sloten had) dan wat er gestolen is.

Maar ook als ze zonder braak je dure tuinset meenemen dan zal hij hooguit de helft opleveren van wat jij er voor betaald hebt maar jij moet weer een nieuwe kopen en het volle pond betalen (of je verzekering als je goed verzekerd bent)

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik meen in Doetinchem paar jaar terug in een verlaten fabriekshal waren ook koperdieven bezig met een dikke stroom kabel te gappen.

Ter plekke is er een geëlektrocuteerd want de spanning bleek er nog gewoon op te staan.

Was de "rouwende" familie nog wel zo brutaal om de eigenaar van de hal aan te klagen dat hij in gebreke was door de stroom niet af te sluiten en dus feitelijk dood door schuld aan proberen te wrijven.

Een mooi voorbeeld hoe sommigen in het leven staan.

Nooit ergens voor willen werken en gewoon pakken wat je pakken kan want gelegenheid maakt de dief.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, theparasol zei:

Ter plekke is er een geëlektrocuteerd

Da' noemen ze een werkongeval 😁😂😎🤫

44 minuten geleden, theparasol zei:

Een mooi voorbeeld hoe sommigen in het leven staan.

Misdaad loont !! 🤬

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, theparasol zei:

Was de "rouwende" familie nog wel zo brutaal om de eigenaar van de hal aan te klagen dat hij in gebreke was door de stroom niet af te sluiten en dus feitelijk dood door schuld aan proberen te wrijven.

Ik weet niet of het klopt, maar het verhaal gaat dat als iemand in China de doodstraf heeft gekregen, de naaste familie de factuur krijgt voor de kogel die men heeft gebruikt om het vonnis te voltrekken.

Dat had men in dit geval ook moeten doen, gewoon de factuur presenteren voor de kosten die gemaakt zijn om het slachtoffer daar te verwijderen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, gerrit B zei:

gewoon de factuur presenteren voor de kosten die gemaakt zijn om het slachtoffer daar te verwijderen.

Maar zo macheert da' hier niet , helaas !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-2-2022 om 19:32, gerrit B zei:

Dat had men in dit geval ook moeten doen, gewoon de factuur presenteren voor de kosten die gemaakt zijn om het slachtoffer daar te verwijderen.

 

De stroomrekening, en dat kan aardig oplopen tegenwoordig :grin:

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je zal verrast zijn, maar wanneer blijkt dat de schakelruimte vrij toegankelijk was of er geen gevaren waarschuwing aangebracht was, je verantwoordelijk gesteld kan worden voor de dood van de inbreker.

 

De wet verplicht je om voor een veilige werkomgeving te zorgen, ook voor inbrekers.

 

 

Wat bijna niemand weet is dat bij leegstaande fabriek complexen de eventueel aanwezige middenspanning verdeling in bedrijf blijft omdat dit doorgaand delen zijn van de ringleiding voor het verzorgingsgebied.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat werd onder andere gebruikt door de alternatieve Hobby hennep kwekers in Nederland. :grin:

Loodsen en fabrieken waarvan er ook enkele in rook op gegaan zijn.

 

Maar dit is ook een boefje die gisteren pech had => https://nos.nl/artikel/2417090-rapper-kodak-black-neergeschoten-bij-vechtpartij-na-optreden-justin-bieber

 

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

gebruiksmelding en gebruiksvergunning is voor gebouwen belangrijk

 

Het bordje Nooduitgang is als simpel voorbeeld noodzakelijk en zo zijn er heel veel waarschuwingen verplicht om aan te brengen.

https://www.bing.com/search?FORM=U528DF&PC=U528&q=industrie+gebruiksvergunning

 

soms worden die bordjes en aanduidingen gestolen :grin:

 

brochure-brandveiligheid-gebruiksmelding-en-gebruiksvergunnin.pdf

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
22 minuten geleden, theparasol zei:

Ik heb gezocht maar kan niets vinden, heb je een bron/wets artikel voor me?

Onder meer Artikel 6:162

Artikel 162

  • 1 Hij die jegens een ander een onrechtmatige daad pleegt, welke hem kan worden toegerekend, is verplicht de schade die de ander dientengevolge lijdt, te vergoeden.

  • 2 Als onrechtmatige daad worden aangemerkt een inbreuk op een recht en een doen of nalaten in strijd met een wettelijke plicht of met hetgeen volgens ongeschreven recht in het maatschappelijk verkeer betaamt, een en ander behoudens de aanwezigheid van een rechtvaardigingsgrond.

  • 3 Een onrechtmatige daad kan aan de dader worden toegerekend, indien zij te wijten is aan zijn schuld of aan een oorzaak welke krachtens de wet of de in het verkeer geldende opvattingen voor zijn rekening komt.

Met andere woorden, wanneer jij op een verdiepingsvloer een niet gezekerde opening in de vloer hebt en een inbreker valt daar door naar beneden ben jij aansprakelijk voor de gevolgen van het niet beveiligde gat in de grond.

 

Nog wat leesvoer...

Klik, Wie een kuil graaft voor een ander.....

 

(Soms is het recht een beetje krom)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Stroom wel, maar geen spanning.😎

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...