Ga naar inhoud


Uit de Krant Vandaag


Tripleboy

Aanbevolen berichten


Mijn lijfblad meldt dat er een nieuwe recordpoging zal plaatsvinden in het onthouden en dus reproduceren van een cijferreeks. Het gaat om het getal pi.

Het huidige duitse record staat op ca 15000 getallen. Het streven nu is een aantal cijfers van meer dan 15600. Er wordt niet vermeld of je daarna een pijnstiller nodig hebt tegen de hoofdpijn.

aangepast door boudeman
Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Tonskidutch zei:

😁 3

geen wonder dat zich een paar mannen in hun graf omdraaien

 

Het is vandaag Pi dag.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bizar en geniaal, mensen die 1000 of meer decimalen kunnen opdreunen. M'n 06 nummer lukt me nog wel en iets van 10 cijfers die ik net gezien heb ook maar gekker moet het niet worden, ben ik niet genoeg autist voor.

Zoiets als het fotografisch geheugen van een klasgenoot op het Gym in de jaren 60, Pim, die is vast hoogleraar geworden. M'n favoriete leraar, de aardrijkskunde leraar, was slim, die zette er gewoon bij een proefwerk een 10 boven. Nakijken was zinloos. Hij deed het af en toe wel eens ter controle maar dan was het ook een 10.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

.......fotografisch geheugen van een klasgenoot op het Gym in de jaren 60, Pim, die is vast hoogleraar geworden........

Denk het niet. Deze mensen hebben moeite hoofd- en bijzaken te onderscheiden.

De psychiater Luria heeft trouwens een boek geschreven over een patient die NIETS kon vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geniaal zijn zegt nog niets.

Heb het zelf ook meegemaakt een jongen bij ons uit de klas (was iemand uit den Ham) had altijd de beste cijfers maar had niet de pech dat je een praktijkles met hem moest doen want dan was het een complete ramp.

Iets uit zijn hoofd leren was appeltje eitje maar zodra hij het in de praktijk toe moest passen dan werd het een heel ander verhaal.

Ik liep eerst bij een bedrijf stage en kreeg voor die tijd (begin jaren 80) maar liefst 100 gulden per week als stage vergoeding en toen ik wegging nog van alles extra als dank voor de resultaten (en het vele geld wat men aan mij had verdient) hij was mijn opvolger en de stage vergoeding zakte direct naar ..........50 gulden ...............per maand wel te verstaan.

Als hij iets moest repareren en hij kwam er niet uit dan ging hij rondjes draaien om zijn stoel en zo hebben we hem gewoon een hele middag alleen maar rondjes zien draaien zonder hulp te vragen oid. en zonder dan zelf maar iets anders op te pakken om zich toch nog iets nuttig te maken.

Antennes plaatsen dat deed hij niet (hij had hoogte vrees), tijgeren in een kruipruimte dat deed hij niet hij had engte vrees.

Als hij bij je in de auto zat dan hield hij 1 hand op het dashboard en met de andere hand hield hij de instapbeugel vast want het ging allemaal veel te snel.

Na een maand belde het stagebedrijf met school met de boodschap "als je weer van dit brandhout stuurt dan hoeven wij geen stagiaires meer"

Ik kreeg te horen "als je de school afgerond hebt dan hoef je niet te solliciteren, maar kun je direct bij ons beginnen"

  • Like 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...