Ga naar inhoud


Uit de Krant Vandaag


Tripleboy

Aanbevolen berichten

56 minuten geleden, Tonskidutch zei:

https://www.parool.nl/nederland/onderzoekers-vu-vinden-microplastics-in-menselijk-bloed-een-doorbraak~b79470af/

 

dat is behoorlijk vervelend, voor wat de toekomst van de mens betreft

En wat is de schuldige?  Natuurlijk de petfles...... want die vreten we op als we die leeg gedronken hebben.

 

De tandpasta's, kauwgum en make-up verzwijgen we maar even.

 

 

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 minuten geleden, Mojo zei:

En wat is de schuldige? 

hoe alleen al door alle filtersigaretten peuken de microplastics in ons milieu komen is bekent

hoe alle kunststof verpakkingen vermalen en uiteindelijk als fijnstof op alles neer dwarrelt en dus ook in ons voedsel terecht komt lijkt me evident

het is aangetoond in menig vis product, vlees product en gevogelte.

 

maar ook die jij noemt en alle poetsmiddelen / schuurmiddelen en verven / dispersies!

 

 

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is een van de gladakkers die begrepen heeft dat je er rijk mee kunt worden, net als Sherry Bidet. Flink wappen tegen vaccins en noodzakelijke maatregelen en je hebt succes onder facebook-bubbelaars. Nu zijn beiden pro-Putler maar ik denk dat vooral Bidet zich wat verkeken heeft, ook al schakelen de fanate wappies probleemloos van Covid naar Putler.

Vind Putain zoals ze hem in Frankrijk noemen trouwens ook niet gek. Beide bijnamen kloppen volledig.

  • Haha 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://nos.nl/artikel/2424066-israelische-regering-is-meerderheid-kwijt-na-religieus-conflict

 

gerezen brood of geen gerezen brood dat is de kwestie

 

Maar op de achtergrond speelt natuurlijk iets anders, Silman aast op haar eigen Minister titel van gezondheid, bron The Jerusalem Post

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Tonskidutch zei:

https://www.parool.nl/columns-opinie/opinie-bouw-een-tunnel-tussen-noord-en-cs-en-doek-de-ponten-op~b6c2b299/

 

de beste man heeft wellicht nog nooit door een tunnel moeten fietsen in Amsterdam of Zierikzee.

 

Ik ook niet maar is het te eng voor velen? Heb die pont wel gevaren ooit, bij elektronica 2000 zendtorren kopen. Helemaal vanaf Twente want treinreizen was mij voor mij toen gratis.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou was er 'n keer een week of twee geen pond verkeer op het IJ en moesten we fietsen of lopen door die heel brede autotunnel ( je weet wel de IJtunnel)

Als je bedenkt welke stijgingsgraad geklommen moet worden ben je aan het voorbereiden voor de Tour de France. En met omweg was het een half uur langer onderweg, heen en terug natuurlijk.

 

Als je weet wat voor randdebielen in Amsterdam rondlopen zou ik sowieso niet een avondje fietsen door een tunnel adviseren.

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...