Ga naar inhoud


Uit de Krant Vandaag


Tripleboy

Aanbevolen berichten

49 minuten geleden, Tonskidutch zei:

IK BEN NIET VERANTWOORDELIJK ik doe de asfalt :grin:

ergo geen samenhang en samenwerking

 

Zoals gewoonlijk in jouw reacties, dat staat er niet en wordt ook door niemand gezegd. 

 

Maar of Schiphol nou beveiligers in dienst heeft of externe bedrijven, als die mensen er niet zijn dan zijn ze er niet. Soms is het heel simpel. 

  • Like 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 minuten geleden, Psychosammie zei:

Zoals gewoonlijk in jouw reacties, dat staat er niet en wordt ook door niemand gezegd. 

mijn reactie is dus makkelijker om te weerleggen dan de vaststelling en dat citaat van paragraaf 1.1.b. dat ceesv gaf

het afwentelen van verantwoordelijkheid en gepast ingrijpen of actieplannen presenteren is wel degelijk de bron van de ellende

 

en dat zei ik, dat is niet niemand

Cry Me A River

Dinah Washington

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
10 minuten geleden, Psychosammie zei:

als die mensen er niet zijn dan zijn ze er niet. Soms is het heel simpel. 

 

Dat doet mij denken aan een voorval wat ik rond 1994 in Duitsland mee maakte.

Ik was daar verantwoordelijk voor een productie bedrijf en had daarvoor personeel in dienst.

 

Daaronder bevonden zich ook "ossi's", Duitsers welke achter het ijzeren gordijn geleefd hadden.

Op een dag kwam een van die ossi's naar mij toe en vroeg wanneer men nu eens materiaal vrij zou hebben.

Dat was een term die ik niet kende en ik vroeg hem om verduidelijking.

" Wel, op dit moment produceren wij en alle materialen daarvoor zijn aanwezig, maar die zijn toch op een zeker moment op, en dan kunnen we niet verder met de productie."

Geen materiaal betekent geen werk, betekent vrij, aldus de voormalige Oost-Duitse medelander.

 

Ik heb hem toen uitgelegd, dat in het westen er iemand verantwoordelijk is voor het aanwezig hebben van voldoende materiaal en dat materiaal-vrij hier niet voorkwam.

Wanneer de materiaal verantwoordelijke er niet voor zorgt dat er voldoende materiaal is, voldoet hij niet aan zijn taak, en zoeken we iemand die wel voor voldoende materiaal zorgt.

 

 

Het probleem wat op Schiphol speelt, is uniek voor Schiphol, geen andere vergelijkbare luchthaven heeft dit soort problemen.

Ik denk dat de "materiaal verantwoordelijke" de CEO (welke meer niet als wel aanwezig is op zijn post) het probleem en de oplossing is.

 

Uit de krant van vandaag: Waar was Benschop?

 

Ondertussen zal niemand staan te trappelen op te solliciteren,

uit de krant van vandaag: Beveiligers kop van jut, wij krijgen alle strot over ons heen!

 

En voor alle duidelijkheid, de NV Luchthaven Schiphol is verantwoordelijk voor het uitvoeren van de security check en zij hebben die taak gedelegeerd aan beveiliging bedrijven, maar de verantwoordelijkheid blijft bij de Luchthaven Schiphol!

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, ceesv zei:

Ik heb hem toen uitgelegd, dat in het westen er iemand verantwoordelijk is voor het aanwezig hebben van voldoende materiaal en dat materiaal-vrij hier niet voorkwam.

 

Dan heb je de laatste tijd niet goed opgelet. 

 

5 uren geleden, ceesv zei:

Het probleem wat op Schiphol speelt, is uniek voor Schiphol, geen andere vergelijkbare luchthaven heeft dit soort problemen

 

Bekijk eens de linkjes van @hoek_keoh

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De overige youtube fimpjes van hun nieuwe album is ook zeer de moeite waard.

Zick Zack bijvoorbeeld.

Botox rein bis ins Gehirn ;)

 

of elke andere manie die ze poëtisch aan de kaak stellen dat noemen we avant Garde

 

 

https://www.nu.nl/media/6203364/eerste-programma-omroep-zwart-trekt-23000-kijkers.html

gaap

  • Like 1

Cry Me A River

Dinah Washington

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me toch af , of .... 🤪😁👌🤫

https://www.hln.be/beveren/bestuurder-zit-naakt-achter-stuur-en-crasht-brandweer-moet-slachtoffer-uit-wrak-bevrijden~a8144d5d

Leg zoiets maar eens uit aan uw geliefde !! 😬🤔🤭

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Sprietje zei:

Duitsland heeft plannen om gepensioneerden in de winter naar Mallorca sturen om op aardgas te besparen.

Ah , de aaw peekes er tijdelijk uitsjotten 🤭

1 uur terug, gerrit B zei:

Moet de Nederlandse regering dat maar volgen

🙂👌

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je denkt dat niet meer kunnen vliegen je grootste probleem is lees dan dit even:

 

https://nos.nl/artikel/2430748-ziekenhuisbedden-frankrijk-blijven-leeg-door-personeelstekort

 

Ook de schuld van Dick? Of toch de politici?

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...