Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 in Italië


Sprietje

Aanbevolen berichten


Knappe prestatie van "de mannen van de lage landen"  :  Max op 5 en Stoffel op 13.  B)

ScreenShot1291.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Citaat

door de 5 secondenstraf op 5 de plaats.

 

Tja , eigen schuld , dikke bult . Als je op die manier een podiumplaats weggeeft.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb op RTL UHD gekeken. Zaterdag de Qualificatie en ja een stuk scherper dan de HD op satelliet of Ziggo. De reclame overlapte een anderhalve minuut van het beging van de 2e en 3e. dat was niet heel erg. maar zondag met de race na ca. 10 minuten kwam er reclame en wel beeldvullend en na 3 minuten ben ik weggezapt naar Ziggo dan maar. Dan maar geen UHD als het zo moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.

Afgezien van de HD+ kosten is RTL UHD gratis.

Ik krijg RTL Television tegenwoordig via de kabel in Emiraten en ik vind de reklame best wel meevallen. Verder hebben ze uitstekende en deskundige commentatoren die heel goed weten dat er veel in NL naar RTL Television gekeken wordt. Verstappen laten ze in hun berichtgeving zeker niet links liggen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elke seconde reclame tijdens een uitzending ( dus niet er voor of na ) is er voor mij 1 te veel. Ik ervaar het net zo als dat je in een goed boek zit te lezen en dan lees je ineens Ama wast witter enz. Verder Verstappen vind ik een zeer uitstekende coureur maar ik mag hem qua persoon helemaal niet. Dus hoef ik over hem niets meer te vernemen dan strikt nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...