MySat Geplaatst: 30 augustus 2018 Geplaatst: 30 augustus 2018 Wie kan mij tijdelijk helpen met een update van een tntsat of fransat kaart? Zoek dus een compatible ontvanger om weer licht te krijgen. Graag een PM. Zowel BE als NL wordt bijzonder gewaardeerd. Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
digitaal kijker Geplaatst: 30 augustus 2018 Geplaatst: 30 augustus 2018 als je een TNT V5 kaart hebt kan je toch niet veel problemen hebben als die actief is, ik heb al 2 jaar ene en die werkt nog steeds perfect in Oscam zonder problemen, snap niet hoe mensen zoveel problemen mee kunnen helpen, mits goed ingesteld in de reader settings dan heb je er geen omkijken naar. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
MySat Geplaatst: 31 augustus 2018 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2018 Deze zit centraal via een protocol waarbij updates vanaf de box niet naar de kaart komen. Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
MySat Geplaatst: 5 september 2018 Auteur Geplaatst: 5 september 2018 Is opgelost waarvoor dank! Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
digitaal kijker Geplaatst: 5 september 2018 Geplaatst: 5 september 2018 en mogen we weten hoe het is opgelost ??? via juiste config in Oscam of een ontvanger of juiste CI module ?????? Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
hereberie1234 Geplaatst: 7 september 2018 Geplaatst: 7 september 2018 Beste Mysat update van tnt sat fransat sat -access kunnen inderdaad niet via alternatieven , maar de alternatieven blijven wel werken tot dat een update nodig is; Ik heb een neotion viaccess module acs3.x dual descrambling en deze kan een obstakel wegnemen , bijvoorbeeld als 3+ overging naar 3+HD Besluit is dat alternatieven werken maar dat er af en toe teruggegrepen moet worden naar de roots , om een beveiliging te kunnen passeren. hereberie1234
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen