Robende Geplaatst: 2 september 2018 Geplaatst: 2 september 2018 Goede middag na hulp gekregen hier op het forum over wel of niet kopen van een vu- qube (duidelijk niet goed voor Astra 3 ontvangst) heb ik gister een maxview semitronic gekocht voor op mijn camper tweede hands nu is deze al wat ouder en vroeg ik me af of deze lnb wel in orde is voor Astra 3 ontvangst ik kon het niet testen en een lnb vervangen vind ik geen probleem mocht het nodig zijn als deze niet in orde is welke zou ik dan moeten aanschaffen? alvast bedankt gr Robin
Sprietje Geplaatst: 2 september 2018 Geplaatst: 2 september 2018 Het is natuurlijk wel een antieke lnb maar hij is gewoon geschikt voor de Astra 23,5.
Robende Geplaatst: 2 september 2018 Auteur Geplaatst: 2 september 2018 Hoi Ha Ha Yep dat dacht ik ook maar helemaal goed laat ik hem zitten! bedankt voor je reactie
Sprietje Geplaatst: 2 september 2018 Geplaatst: 2 september 2018 Het is gewoon de originele lnb van de oude Maxview Semitronic, zie bijlage. De lnb, de Philips SC819TB is nog gewoon te koop, nieuw voor €2,95
Robende Geplaatst: 2 september 2018 Auteur Geplaatst: 2 september 2018 Yep dat is hem nou dat zijn de kosten niet haha kan je eigenlijk testen of die nog goed is zonder direct met de receiver te connecten?
RimaNTSS Geplaatst: 2 september 2018 Geplaatst: 2 september 2018 Ik had paar dergelijke LNBs (op het Rode plein op de foto), beiden waren in werkende staat.Maar ik heb liever moderne LNBs zoals IBU.
Sprietje Geplaatst: 2 september 2018 Geplaatst: 2 september 2018 Zo RimaNTSS, een mooie verzameling lnb's. Als ik het goed begrijp is die van jou en stond je er mee op het Rode plein. Waarom stond je daar? Heb je die allemaal al eens getest?
beeheap Geplaatst: 2 september 2018 Geplaatst: 2 september 2018 40 minuten geleden zei Sprietje: ...en stond je er mee op het Rode plein. Waarom stond je daar? Net wakker van de siësta? Red square = rode plein maar ook rood vierkant. 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen