Ga naar inhoud


BVN stopt met uitzenden via de Astra 1.


Noordzee

Aanbevolen berichten


Ik zie dat ze ondertussen wel epg en teletekst hebben toegevoegd op de Hotbird, nu de resolutie en bitrate nog wat opwaarderen.

Dat ze in sd resloutie uitzenden, snap ik wel. Lang niet alle hotels hebben al een hd televisie geplaatst en dan zou je die buitensluiten

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger had je kijk en luister geld, zelfs voor een autoradio of 2-de tv moest je het betalen, dus bijv. op de slaapkamer ook terwijl je al betaalde voor de huiskamer.

Ook inwonende kinderen vanaf 18jr werden verplicht het te betalen als ze thuis woonden.

Dat werd afgeschaft en in de belasting verwerkt. Toen hoorde je nooit iemand klagen, nu jankt een ieder dat het geld kost, iets wat het altijd al gedaan heeft dus.

In Spanje gebruik ik vaak BVN om het nieuws te zien, gaat helaas straks niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ten eerste de vraag of BVN daar toestemming voor geeft.
Ten tweede komt de footprint van de Eutelsat 9B in grote lijnen overeen met de footprint van de Hotbird.
Ten derde zendt Joyne de programma's die BVN uitzendt ook al rechtstreeks uit, dus niet met een vertraging van een half uur.
Ten vierde kost het Joyne extra bandbreedte waar ze al erg krap in zitten.
Ten vijfde profiteren dan alleen de mensen er van die geen abonnement op Joyne hebben terwijl Joyne wel voor de kosten kan opdraaien.
Ik denk dat Joyne dan beter een andere zender er bij kan zetten die de huidige zenders niet overlappen.  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei roymar:

Ik zie dat ze ondertussen wel epg en teletekst hebben toegevoegd op de Hotbird, nu de resolutie en bitrate nog wat opwaarderen.

Dat ze in sd resloutie uitzenden, snap ik wel. Lang niet alle hotels hebben al een hd televisie geplaatst en dan zou je die buitensluiten

Die TT zat er de vorige week niet op. Ik heb gecheckt. Sommigen op het forum beweren dat het er altijd al op zat op de Hotbird, maar ik moest in het buitenland altijd op BVN/Astra 1 om TT te kunnen ontvangen, staat me bij. 

 

EDIT: ik zie geen EPG op de Hotbird versie.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

op hotbird?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja op Hotbird, de astra versie heb ik al verwijdert, je kunt het ook aan de naam zien, op de astra heet hij BVN TV

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zat net op mijn ontvanger te kijken maar ik heb voor duitse en engelse tv en news zenders wel rytec epg draaien, maar daar zou als het goed is toch geen bvn op de hotbird bij moeten zitten toch?

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei roymar:

Ja op Hotbird, de astra versie heb ik al verwijdert, je kunt het ook aan de naam zien, op de astra heet hij BVN TV

BVN TV zit niet op de Hotbird, maar op Astra1.

Op de Hotbird is de aanduiding "BVN". Waarschijnlijk heb je dus de Hotbird-versie verwijderd.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, Eduard... roymar laat zelfs zien dat het BVN is, zonder de 2 letters TV erachter...

ook wordt het nog eens duidelijk gezegd

20 uur geleden zei roymar:

Ja op Hotbird, de astra versie heb ik al verwijdert, je kunt het ook aan de naam zien, op de astra heet hij BVN TV

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Sverige:

Nee, Eduard... roymar laat zelfs zien dat het BVN is, zonder de 2 letters TV erachter...

ook wordt het nog eens duidelijk gezegd

 

In dat geval zit er GEEN rechtstreekse epg op.  Heb je dat zelf ook nog even gecheckt?

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik niet, ... ik heb geen hotbird helaas..

Ik probeerde alleen de verwarring te ontrafelen.

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...