pollegazon Geplaatst: 4 september 2018 Geplaatst: 4 september 2018 Ik overweeg de aanschaf van deze ontvanger - tegelijk veelzijdig én betaalbaar. Bedoeling zou zijn sat tuner te combineren met kabeltuner, voor de ontvangst (via CI plus module) van Telenet Digitale tv. Mét ingebouwde HD, zodat ik mijn digicorder (toch 9 euro per maand huur) buiten kan gooien. Heeft iemand dit werkend, of zal dit niet lukken?
pollegazon Geplaatst: 5 september 2018 Auteur Geplaatst: 5 september 2018 Niemand ervaring ? Eventueel met Ziggo (Nederlandse versie van Telenet) ? Kan deze ontvanger ook communiceren met mijn vu+ zero ?
rsneekes Geplaatst: 6 september 2018 Geplaatst: 6 september 2018 Kwam gisteren de sat4all review van de HD51 tegen met een opmerking over de Telene CI+ module:
pollegazon Geplaatst: 6 september 2018 Auteur Geplaatst: 6 september 2018 Okee, daar had ik overgelezen. Bedankt rsneekes ;-) 1
RickBrouwer Geplaatst: 6 september 2018 Geplaatst: 6 september 2018 Ik zal wachten op de Mut@nt Hd60 als ik jou was, ik verwacht dat die binnen nu en 1 maand op de markt zal zijn (de producer is een kennis van mij, dus mijn bron is kraakhelder)
RickBrouwer Geplaatst: 6 september 2018 Geplaatst: 6 september 2018 (aangepast) Op 4-9-2018 om 11:06 zei pollegazon: Ik overweeg de aanschaf van deze ontvanger - tegelijk veelzijdig én betaalbaar. Bedoeling zou zijn sat tuner te combineren met kabeltuner, voor de ontvangst (via CI plus module) van Telenet Digitale tv. Mét ingebouwde HD, zodat ik mijn digicorder (toch 9 euro per maand huur) buiten kan gooien. Heeft iemand dit werkend, of zal dit niet lukken? Ik heb de Mutant hd2400 en draai de nieuwste versie van OpenAtv 6,2. Heb 2x sat 1x kabel aansluiting van Ziggo. Tevens heb ik de plugin CI+ helper 4.6 erop , CI+ Module met Irdetto Smartkaart erin en de gecodeerde zenders werken perfect. Ja ook HD zenders, je hoeft niet zo veel aan te passen.. CI Module in de CI gleuf, CI+ helper plugin downloaden erop installeren en rebooten, zorgen dat Hoge Bitrate ondersteunen op aan staat en de gecodeerde zenders zijn open (Waar jij een abo op hebt bijv, Movie & Serie XL pakket) Opnemen, een geplande opname maken en zelfs zonder naar die zender te zappen werkt gewoon uitstekend. Dus ik zal zeker een Mutant nemen als ik jou was, heb deze box al bijna 4 jaar en eerlijk waar, het werkt stabiel en gewoon goed, zoals die moet werken. Zolang je niet te veel aan de instellingen pielt en het apparaat normaal behandeld, bied het jou jarenlange kijkplezier! Ook de uitgebreide ondersteuning voor Audio en Video is zeer geweldig! Ook IPTV streams van RTMP M3U8 MP3 werken gewoon goed! Heb in 4 jaar tijd amper paar keer een crash gehad, maar dat was door dat ik zelf eraan ging klooten anders is het apparaat zeer stabiel. Ik zal zeker de moeite nemen om een Mutant te nemen, je zal er echt wel tevreden over zijn. Groetjes Rick 🙂 6 september 2018 aangepast door RickBrouwer
pollegazon Geplaatst: 6 september 2018 Auteur Geplaatst: 6 september 2018 Als die HD60 hetzelfde kan als wat je hierboven beschrijft, dan is dat precies wat ik nodig heb. Bedankt voor de tips, Rick. Dan wacht ik nog even af ;-)
RickBrouwer Geplaatst: 7 september 2018 Geplaatst: 7 september 2018 graag gedaan hoor!! alle Mutant's kunnen wat ik zei alleen de 2400 is krachtiger en heeft dual core 1.3 ghz cpu en genoeg menpower ,om alles goed aan te kunnen. de anderen kunnen dat ook wel maar hun hebben wat minder tuners beschikbaar... HD60 heb ik begrepen dat die sneller is dan de HD51, en dit versie is ook 4K/H265 (HEVC) . zoals ik al zei, ik gebruik het al 4 jaar het zelfde apparaat en ken dat box door en door, en ben er nog steeds zeker er tevreden over, en ik kan het met geruste hart het aan anderen aanbevelen. :-) ;-) Spec. van Hd2400: Mut@nt HD2400 HD Quad Tuner Linux Digital Receiver Specifitiations Mut@nt HD2400 Quad Tuner Linux Digital Receiver CPU: Mips (1.3GHz ) PERFORMANCE : Dual 3,000 DMIPS NAND FLASH : 1GB DDR : 2GB LINUX KERNEL : Later then 3.11.x TUNER : 4x P&P ETERNET (RJ45 – 1 Gigabit ) HDMI OUTPUT : 1 HDMI INPUT : 1 TRANSCODING : HD Hardware DISPLAY : Full dot matrix VFD USB : 1 + 3 SMART CARD : 2 CI SLOT : 2 Rechargeable remote S/PDIF : Optical HDD : 2,5″ DIMENSION : 34 x 23 x 6 cm Spec hd51 4K: Mut@nt HD51 HEVC-4K CPU Processor: – Broadcom bcm7251s – ARM Cortex A15 – Dual core 1700Mhz (2x 1.7GHz) – 12K DMIPS Video/audio Output: – HDMI 2.0 (sdr/hdr) – CVBS video mit R/L Audio – Spdif Optical Audio Configuration: – eMMC Flash 4GB – Nor SPI Flash 8MB – 1GB DDR Memory – VFD 16-Stellig display – CI Common Interface – CA kartenleser Media/data Input/output: – Gigabit Netzwerk (1Gbit) – USB 3.0-a SuperSpeed (4.8Gbit) – 2x USB2.0 HighSpeed (480Mbit) – SATA3 für 2.5” Festplatte (6Gbit) Tuner: – 2x PnP DVB tuner *DVB/S2 *DVB/S2/S2x *DVB/C/T/T2 – 4x USB vtuner Tuner bei SW: – Fall back Tuner – SAT>IP Video/audio decoder: – HEVC 4kx2k/60p – OpenGLES 2.0 – H.263, H.264, H.265, MPEG-1, MPEG-2, VC-1, AVS+, DivX, VP6, VP8, VP9, Xvid – AAC, AC3, DDP, FLAC, LPCM, MPEG, Ogg Vorbis, SRS, PCM on WAV, Real Audio, WMA, DTS
kaarsenbril Geplaatst: 5 oktober 2018 Geplaatst: 5 oktober 2018 @RickBrouwer Wanneer komt die hd60 nu ? Heb je specificaties van het toestel? dank je wel voor uw antwoord
checkeddy Geplaatst: 8 oktober 2018 Geplaatst: 8 oktober 2018 Volgens Duitse media is de HD60 een single E2 linux-anroid box waarbij andoid nog niet is geinstaleerd ( komt later). Zou binnenkort op de markt komen. Specs: CPU : ARM Cortex A53 Quad Core Prossesor. Hisilicon H13798MV200 Chip. Quadcore 15.000DMIPS 4x1,6Ghz. 1x DVB-S2X tuner. Prijs zou rond de 100Euro zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen