Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Plugje?

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst: (aangepast)
4 uur geleden zei beeheap:

Er zit je niets anders op dan open maken en opnieuw solderen. Pas nog gedaan met een power bank van mijn dochter waarbij de connector er volledig af was en naar binnen was geschoten.

Maar een tablet is geen powerbank.

een tablet krijg je niet zomaar open

aangepast door jeevanhoof

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Geplaatst:

Ja precies, en daar heb ik de spullen niet voor.

• Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)

Geplaatst:

Probeer hem eerst maar eens open te krijgen.

Dan is vast te stellen of het te repareren is en hoe; her-solderen en evt beter borgen van de plug op chassis of zelfs nieuwe plug,

of bypass en bv een vaste kabel solderen aan MB zodat opladen weer mogelijk is.

gr. Erik

Geplaatst:

Ik geef nooit meer uit dan 200 euro aan een tablet omdat ze te snel verouderen. Deze heeft ruim 3 jaar prima gefunctioneerd maar is op Android 5 blijven steken. Google docs weigert nu dienst. Tijd voor een nieuwe dus.

Bedankt voor je aanbod. :-)

Geplaatst:

Ja had ik ook gezien. Maar zoek dan ook eens een filmpje waarbij ze de USB plug vervangen. Dan zie je dat je soms veel moet loshalen en dat er soms ook delen gelijmd zijn. Voor het los solderen gebruiken ze een microscoop en fijn gereedschap. Dat gaat hem gewoon niet worden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...