Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

in modem thuis kijken of 8002 ook geporteerd is. 

in de vu transcode config tool starten evt transcode inschakelen. 

via transcode duur het wel veel langer voordat je beeld krijgt tot 30 seconden. 

het lang moeten wachten op beeld kan een bug in vu zijn

Geplaatst:

Wellicht beetje laat maar dan toch. Je kunt ook de OpenVPN server op je Enigma2 box draaien. In dat geval de VPN poort van je box door zetten vanaf je modem en draaien maar.

OpenVPN is in het begin wellicht even een uitdaging om draaiend te krijgen vanwege het creëren van de configuratie opties. 

Uno 4K + Wavefrontier T90 + OpenATV + DNS323

Geplaatst:

Hij wil het nog niet doen, ik heb geen openvpn gebruikt omdat ik geen ddns kan krijgen bij Ziggo.

De gewone stream is toch de kwaliteit die de VU binnen krijgt?

Geplaatst: (aangepast)

een interessante vraag of de stream de resolutie heeft zoals uitgezonden of zoals ingesteld voor de hdmi uitgang. 

iets om te testen hier. 

kijk eens thuis of transcode via poort 8002 wel werkt? tackelen waar het probleem zit. 

aangepast door luisteraar
Geplaatst:

Wat een verhaal zeg... Ik heb al jaren een Slingbox. Aansluiten, configureren (de AB codes waren nog het lastigst) en kijken maar..... Oók via mijn VPN... Werkt prima...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Geplaatst:

dat is niet voor iedereen een optie, gezien de kosten van extra apparatuur maar kan natuurlijk ook !

Maar betreffende de opmerking van dubbeltje over de dDNS ( dynamic name server die je WAN IP aan een HTTP naam/adres koppelt ) kan dat zeer zeker ook bij Vodafone-Ziggo.

En de titel doet vermoeden dat men eigenlijk via VPN wilde werken, waarbij dat hele gereutel van portforwarden natuurlijk niet past.

Wil je zonder VPN streamen moet je @dubbeltje ons gewoon je settings eens in <> code tonen of als screenshot, opdat men er iets zinvols over kan zeggen.

Second Life

Mungo Parker

Geplaatst: (aangepast)

Dat zijn we ondertussen wel gewend dat we van de Tstarters de info uit de neus

moeten trekken om info.

Ik krijg wel eens de indruk dat fake postings/vragen/...  gepost worden ook bij core members

aangepast door luisteraar
Geplaatst:

Ik heb ziggo gevraagd om een ddns, ze zeiden dat dit niet mogelijk was voor consumenten.

Van wat moet ik een screenshot nemen? De trans codeer instellingen  op de webif of ergens anders?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...