Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ga in februari naar Spanje in de buurt van Alicante, wil graag Nederlandse tv ontvangen heb nu ter beschikking 1 lnb Inverto Ultra Black twin en

een triax schotel van 78 cm. 

Ik wil alleen Astra 3 ontvangen.

Zou ik ontvangst hebben met dit setje of moet ik een andere schotel kopen liefst geen grotere een ander merk is ook goed.

Heb nu een ontvanger van CD mz-101 is een andere ontvanger beter voor de ontvangst, heb nog een oude smartcard van CD die nog te gebruiken is.

Mvgrt. Hendrik

Geplaatst:
1 uur geleden zei hendrik-j:

Ik ga in februari naar Spanje in de buurt van Alicante, wil graag Nederlandse tv ontvangen heb nu ter beschikking 1 lnb Inverto Ultra Black twin en

een triax schotel van 78 cm. 

Ik wil alleen Astra 3 ontvangen.

Zou ik ontvangst hebben met dit setje of moet ik een andere schotel kopen liefst geen grotere een ander merk is ook goed.

Heb nu een ontvanger van CD mz-101 is een andere ontvanger beter voor de ontvangst, heb nog een oude smartcard van CD die nog te gebruiken is.

Mvgrt. Hendrik

In de omgeving van Alicante heb je met je setje prima ontvangst, ik woon er zelf en heb met een noname schotel 80cm volle bak ontvangst op de astra 3, dus jij zult dit ook hebben met jou schotel.

Geplaatst:

De Astra 3 is daar prima te ontvangen met een Triax 78, een schotel dus van 70cm breed.
De elevatie van de schotel moet op ongeveer 39° staan en de skew van de lnb op -20°
Wil je de schotel snel en gemakkelijk uitrichten met de zon, vraag dan tegen die tijd maar even op welk tijdstip de zon in de richting van de Astra 23,5 staat.

De ontvangst met de CD mz-101 is niet anders dan bij andere satellietontvangers.

Is je kaart nog wel geldig?

Geplaatst:

Ik ga naar la marina is iets onder santapola..de kaart van de mz101 hier zit een ingebouwde smardcard in en is geldig ik gebruik de schotel thuis ook . Ik heb nog een losse smartcard voor een extra tv die heb ik dit jaar niet meer verlengd  vlgs CD kan ik deze zo weer activeren.

Geplaatst:

Dat is slim om zowel thuis als op vakantie satelliet-tv te kijken. Doe ik ook al sinds heel veel jaren. Vroeger sleepte ik die satellietontvangers van de ene naar de andere plek. Al 15 jaar nu overal waar ik een tv heb staan een vaste satellietontvanger of ingebouwd in de tv. Nu hoef ik alleen de kaartjes nog maar mee te nemen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen