Gast Geplaatst: 26 oktober 2002 Geplaatst: 26 oktober 2002 Hallo, Ik probeer bovenstaand programma te starten van de site van Marc Z. .... Wil niet lukken. Ik heb het nu eens geprobeerd door direct te starten en dan krijg ik de melding handtekening ontbreekt. Heeft iemand ervaring hiermee? Of kan iemand mij het werkende programma sturen? E-mail:ljvlugt@hotmail.com
Gast Geplaatst: 26 oktober 2002 Geplaatst: 26 oktober 2002 Staat eeprom.bin en flash.bin in dezelfde map als serial.exe? Dat moet, en ook de naam moet juist zijn, (eventueel renamen) want anders werkt het programma niet. groeten
Gast Geplaatst: 26 oktober 2002 Geplaatst: 26 oktober 2002 Je opent 2 keer hetzelfde topic alleen noem je hem anders. Het antwoord staat al in je eerste topic ook, en nu nog een keer. Serial.exe, flash.bin en eeprom.bin in dezelfde map plaatsen en dan werkt het. Hoe moeilijk kan het zijn? Marc Zeguers heeft zelfs een hele website gebouwd en uitgelegd hoe het moet. Je saved het programma toch wel eerst op je eigen computer?? Dus niet kiezen voor Openen, maar kiezen voor 'Opslaan' (ik snap nu wat je fout doet, handtekening?? ik snapte er al niks van )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen