jepe Geplaatst: 11 september 2018 Geplaatst: 11 september 2018 Ik heb een defecte Gigablue quad plus, door bliksem inslag werkt geluid niet meer. Maar ik zou graag firmware en instellingen Oscam ed overzetten in de nieuwe Gigablue quad plus. Kan dat zonder meer. Neem aan dat ik eerst een backup maar op de deels defecte ontvanger en dan overzet op de nieuwe. Misschien iemand met een link naar een goed stappen plan? Ik wil het vooral op deze maniet aanpakken omdat het plaatsen van de OScam mij bij eerdere installaties niet lukte en ik externe hulp moest inroepen.
digitaal kijker Geplaatst: 11 september 2018 Geplaatst: 11 september 2018 beste is via FTP de bestanden op pc te zetten van de Oscam op je defecte box en dan deze in de nieuwe te zetten nadat je Oscam hebt geïnstalleerd op de nieuwe zodat je alle zelfde instellingen hebt om in te loggen enzo (als je de interne reader gebruikt voor je kaart(en) ) Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
beeheap Geplaatst: 11 september 2018 Geplaatst: 11 september 2018 Maak een full backup op een USB-stick. Dan kan je daarmee de nieuwe deco flashen en dan heb je alles precies zo op de nieuwe als je nu op de oude hebt.
jepe Geplaatst: 29 september 2018 Auteur Geplaatst: 29 september 2018 Op 11-9-2018 om 19:43 zei beeheap: Maak een full backup op een USB-stick. Dan kan je daarmee de nieuwe deco flashen en dan heb je alles precies zo op de nieuwe als je nu op de oude hebt. Ik heb dit gedaan en het werkt perfect. Veel dank voor de hulp.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen