Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Zo luidt de titel van de laatste nieuwsbrief die ik in mijn mailbox mocht ontvangen.

Daarna lees ik het volgende:

Hi C Van Der,

Met zo’n mooie sportmaand voor de boeg kan je eigenlijk niet anders dan onze TV app downloaden. Want zo kan je waar en wanneer je maar wil alles volgen. Als Canal Digitaal-klant (met een Nederlands adres) kijk je in heel Europa en op meerdere apparaten tegelijk!

Hi C Van Der??

Hier ben ik even het spoor bijster, is dit de manier om een klant aan te spreken?

En je hebt een Nederlands adres nodig om in Europa alles te volgen?

Nog even en er hangt niets moois meer in de lucht.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Dat van een Nederlands adres om alles in Europa te mogen zien staat ook op hun website, dat is de reden voor velen in het buitenland het Nederlandse adres van een familie lid te blijven gebruiken of een abonnement aan te vragen.

Geplaatst:
2 uur geleden zei ceesv:

Zo luidt de titel van de laatste nieuwsbrief die ik in mijn mailbox mocht ontvangen.

Daarna lees ik het volgende:

Hi C Van Der,

Met zo’n mooie sportmaand voor de boeg kan je eigenlijk niet anders dan onze TV app downloaden. Want zo kan je waar en wanneer je maar wil alles volgen. Als Canal Digitaal-klant (met een Nederlands adres) kijk je in heel Europa en op meerdere apparaten tegelijk!

Hi C Van Der??

Hier ben ik even het spoor bijster, is dit de manier om een klant aan te spreken?

En je hebt een Nederlands adres nodig om in Europa alles te volgen?

Nog even en er hangt niets moois meer in de lucht.

Ceesv, van mij staat dat er niet hoor, er staat "En met onze app heb je toegang tot het enorme aanbod  aan zenders en kijk je waar en wanneer je maar wil. En dit in heel Europa op meerdere schermen." Trouwens de brief begint van mij met Hello  R.,, eerste letter van mijn voornaam,. voor mij hoeft het niet zo officieel hoor, is maar een nieuwsbrief.

• Moderator
Geplaatst:

He je een registratie buiten Nederland?

Dan zal je geen sport kunnen zien?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)
22 minuten geleden zei ceesv:

He je een registratie buiten Nederland?

Dan zal je geen sport kunnen zien?

Ik heb Ziggo Sport Select,en Fox Sport 1 en nu in september Fox Sport 4, op satelliet en op live tv on line. Maar misschien zal ik vanaf donderdag en het weekend de Ziggo sport kanalen niet hebben, ik zal het zien.

aangepast door astro iris
Geplaatst:
12 minuten geleden zei astro iris:

Ik heb Ziggo Sport Select,en Fox Sport 1 en nu in september Fox Sport 4, op satelliet en op live tv on line. Maar misschien zal ik vanaf donderdag en het weekend de Ziggo sport kanalen niet hebben, ik zal het zien.

Heb je het Entertainment-pakket?

Mijn abonnement staat op een Nederlands adres, waarom er verschillende mails worden gestuurd onder klanten is mij een raadsel.

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...