zeeteefje Geplaatst: 26 april 2019 Geplaatst: 26 april 2019 Nee. Ik heb op alle zenders gewoon beeld met mijn V5 kaart en ik heb al zeker een jaar niks meer aangepast voor deze kaart.
digitaal kijker Geplaatst: 26 april 2019 Geplaatst: 26 april 2019 1 uur geleden zei zeeteefje: Nee. Ik heb op alle zenders gewoon beeld met mijn V5 kaart en ik heb al zeker een jaar niks meer aangepast voor deze kaart. raar dan ligt het misschien aan de Oscam versie 11517 die ik gebruik Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Zilverster Geplaatst: 26 april 2019 Geplaatst: 26 april 2019 @Codx, Citaat TNTSat, oscam en V6 - status gevraagd Citaat TNTsat gebruikt geen Nagra kaarten, CSAT wel. Welke codering gebruikt TNTSat dan ? Alleen op een kaart, of alleen in een gekoppelde vorm per ontvanger, of beide opties ? Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Tonskidutch Geplaatst: 26 april 2019 Geplaatst: 26 april 2019 (aangepast) gaat door als viaccess orca en is bruikbaar in de CI+ van SMIT Viaccess-Orca PRO 6 Citaat THE CAM CAN BE USED ON IRDS, WHICH HAS DVB-CI INTERFACE. METICULOUSLY TESTED WITH IRDS MODELS FROM EUROPE, THE MIDDLE EAST, AUSTRALIA, ASIA. THE CAM SUPPORTS VIACCESS ACS 3.0 ENHANCED SECURE FEATURES (OPTIONAL). WITH AN AUTHORIZED VIACCESS SMART CARD, THE CAM GIVES ACCESS TO DVB ENCRYPTED PROGRAM. SMIT VIACCESS PRO 6 CAM IS ABLE TO DESCRAMBLE UP TO 6 SERVICES SIMULTANEOUSLY. 26 april 2019 aangepast door Tonskidutch beschrijving Coles Corner Richard Hawley
zeeteefje Geplaatst: 26 april 2019 Geplaatst: 26 april 2019 1 uur geleden zei digitaal kijker: raar dan ligt het misschien aan de Oscam versie 11517 die ik gebruik Geen idee, ik gebruik een zelf gecompileerde 11438.
Zilverster Geplaatst: 26 april 2019 Geplaatst: 26 april 2019 @Tonskidutch, Smit ........... Wat ik bedoel is dat deze in iedere TV / Ontvanger zal werken via de CI ingang slot zal werken ? Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Mimisiku Geplaatst: 26 april 2019 Geplaatst: 26 april 2019 Als het geen CI+ is wel.... Is het wél een CI+ wordt de spoeling dun zoniet nihil. De CI+ met Neotion chipset wordt ondersteunt een andere chipset (nog) niet... Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Tonskidutch Geplaatst: 27 april 2019 Geplaatst: 27 april 2019 zilverster ik heb zelf twee smit modules CI+ gehad, waarbij die twee voor tntsat en vodafone kabeldeutschland in mij Panasonic TV (uit 2012) werkte met kaart er is een procedure voor het activeren met CI+ die je nauwgezet moet opvolgen (zal nog eens zoeken of ik die nog ergens heb staan) hij moet minimaal 1 minuut ononderbroken in het CI slot zitten anders onderbreek je de activering van de CI+ Cam het type panasonic heb je wellicht niks aan want het is al een oudere Coles Corner Richard Hawley
zeeteefje Geplaatst: 27 april 2019 Geplaatst: 27 april 2019 @Tonskidutch: Weet je zeker dat de CI module geschikt is voor TNTSAT? Officieel bestaat er geen CI module voor de kaart van TNTSAT, wel voor Fransat.
Tonskidutch Geplaatst: 27 april 2019 Geplaatst: 27 april 2019 (aangepast) OEPS, ik maakte inderdaad een foutje het betrof de Fransat kaart Csat en CI+ module ik verwisselde het helaas met TNTsat excuus ik kwam destijds dit bericht tegen en verwisselde nu Csat met TNTsat Citaat Troja 4.xx= Nur Kartenunterstützung .zusätzliche Unterstützung für verheiratete Sky V13 NDS-Smartcards (V14 und V15 folgen in Kürze) Herzlichen Dank an unser neues Teammitglied aus der Schweiz added support for paired sky de v13 nds smartcards (v14 and v15 coming soon) Special thanks to our new team member from Switzerland. - HD+ HD03/HD03a/HD04 smartcards support - MaxTV CAK7 smartcards support - CSat smartcards SECA 3 pairing on HD channels (nano 01) - Fransat smartcards Viaccess 5/6 - CSat smartcards Viaccess 5/6 - TéléSAT smartcards SECA 3 pairing (nano 01) - Canal Digitaal NL smartcards SECA 3 pairing (nano 01) - TV Vlaanderen smartcards SECA 3 pairing (nano 01) - CanalSat smartcards support (Viaccess nano E0) - BiS-TV smartcards support (Viaccess nano E0) - OrangeFR smartcards support (Viaccess nano E0) - Skylink smartcards support Irdeto and ICE 27 april 2019 aangepast door Tonskidutch Coles Corner Richard Hawley
Zilverster Geplaatst: 29 april 2019 Geplaatst: 29 april 2019 @Tonskiduch, V6 zette mij aan het denken. Het heeft te maken wat jij hier boven plaatste : Citaat - HD+ HD03/HD03a/HD04 smartcards support- MaxTV CAK7 smartcards support- CSat smartcards SECA 3 pairing on HD channels (nano 01)- Fransat smartcards Viaccess 5/6- CSat smartcards Viaccess 5/6- TéléSAT smartcards SECA 3 pairing (nano 01)- Canal Digitaal NL smartcards SECA 3 pairing (nano 01)- TV Vlaanderen smartcards SECA 3 pairing (nano 01)- CanalSat smartcards support (Viaccess nano E0)- BiS-TV smartcards support (Viaccess nano E0)- OrangeFR smartcards support (Viaccess nano E0)- Skylink smartcards support Irdeto and ICE Zelfde fabriek met een ander stempeltje ? Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
MySat Geplaatst: 12 mei 2019 Auteur Geplaatst: 12 mei 2019 Op 24-4-2019 om 20:28 zei Zilverster: @MySat, Heeee, ben jij niet de gene niet vroeger van mij een pallet vol spullen heeft gekregen voor het opbouwen van een huis computer / PC en de rest ... museum 😊 . Een goeie en mooie vraag op het forum ! TNTSat gebruikt volgens mij verschillende coderingen. Welke kaart gebruik jij, volgens mij Nagra ( met Seca 3 ondersteuning, wel / zonder ) of zit ik mis ? Gr. Zilverster. Mogelijk 😉 . Maar ik heb te weinig aanknopingspunten... Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
Zilverster Geplaatst: 23 mei 2019 Geplaatst: 23 mei 2019 (aangepast) @MySat, Citaat Mogelijk 😉 . Maar ik heb te weinig aanknopingspunten... Begin, ergens tussen het jaar volgens mij 2000 - 2005. Als bij jullie niet iemand aanwezig was, dan kon er afgeleverd worden aan de overkant ( winkel ). Jij hebt toen de vraag hier op het forum geplaatst, geantwoord is er op het forum en via PM. De hoogte van de pallet was ongeveer 1,8 meter en erg zwaar !!!! Inhoud, o.a. : Commodore TRS 80 NMS ( Philips ), meerdere en andere PC's, M.vr.gr. Zilverster. 23 mei 2019 aangepast door Zilverster You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
MySat Geplaatst: 11 juli 2019 Auteur Geplaatst: 11 juli 2019 Op 23-5-2019 om 17:57 zei Zilverster: @MySat, Begin, ergens tussen het jaar volgens mij 2000 - 2005. Als bij jullie niet iemand aanwezig was, dan kon er afgeleverd worden aan de overkant ( winkel ). Jij hebt toen de vraag hier op het forum geplaatst, geantwoord is er op het forum en via PM. De hoogte van de pallet was ongeveer 1,8 meter en erg zwaar !!!! Inhoud, o.a. : Commodore TRS 80 NMS ( Philips ), meerdere en andere PC's, M.vr.gr. Zilverster. @ Zilverster in die periode woonde ik in de 040 streek in NL en dit heb ik denk niet gedaan. Heb ooit wel computerapparatuur op pallets gezet en mogelijk weggeven, maar dat was toen in de 035 regio via het bedrijf waar ik werkte. Hopelijk heb je aan die actie in iig een prettige herinnering 😎👍 Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
MySat Geplaatst: 11 juli 2019 Auteur Geplaatst: 11 juli 2019 Maar terug naar het onderwerp.. heeft iemand oscam icm tntsat v6 draaien nu zonder kaart problemen? Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen