Ga naar inhoud


M7 introduceert app voor LG televisies


Sprietje

Aanbevolen berichten

38 minuten geleden zei roymar:

Als er een HDMI lock op zou zitten, dan zou de chromecast ook niet werken, maar dat doet hij wel!

Dat slaat nergens op want met de Chromecast sla je de HDMI van de app over en gebruik je de HDMI van de Chromecast. Er zit wel degelijk een HDMI lock op de Canal Digitaal app.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 uur geleden zei Penthe:

Dat slaat nergens op want met de Chromecast sla je de HDMI van de app over en gebruik je de HDMI van de Chromecast. Er zit wel degelijk een HDMI lock op de Canal Digitaal app.

 

 

ik heb eens voor de lol de canal digitaal app ook geïnstalleerd op de mediaspeler waar ik de Tv Vlaanderen app ook mee kan gebruiken en zenders kijken,

en de Canal digitaal app werkt hier ook, kan natuurlijk zonder inlog niet de zenders bekijken, maar het werkt.

dus ofwel ligt het aan het bakje die zoals je zei de beveiliging niet heeft of wel ligt het aan iets anders.

moet zeggen, kon daarop ook de Yelo app gebruiken en kijken naar zenders van het Belgische telenet waarvan ook andere klanten zeiden dat de app niet werkt en ze niet konden kijken naar zenders.

dus eigenlijk wel een leuk ding voor dat geld dat het maar kost.

nadeel, de Android versie gaat niet hoger dan 7.1.2 omdat die niet meer update tot op heden.

of dat een nadeel is laat ik in het midden, dat moet de klant dan zelf beoordelen die het wil kopen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in België, als klant zijnde van en TVV en Canal Digitaal,  kan ik melden dat de beide apps wel werken via HDMI met een niet nader vermelde mediaplayer die op Androïd draait. HDMI lock ???

aangepast door Rogge

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik vindt dat er een raar luchtje zit aan de “te oude” televisies die de app niet zouden kunnen ondersteunen.

Onze Samsung UE50xxxx is, volgens opgave van CD net een jaar te oud.

Hij staat dan ook niet in de Appstore.

 

Maar de identieke M7 app voor Zwitserland, die begin dit jaar live gegaan is, staat er wel tussen. Die zou mijn TV dus nog wel ondersteunen?

 

Volgens mij toch een 1-2 tje met Samsung en een kwestie van selectief vrijgeven.

aangepast door Pdufrenne
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Satwatcher:

Heb je wel een Nederlands model televisie? Het komt nog weleens voor dat bij aanbiedingen bij Nederlandse verkopers buitenlandse model aangeboden worden. De Canal Digitaal TV App is alleen op Nederlandse modellen te vinden.

 

Regio instelling doe je in het menu. Zo kan ik ook de NPO plus installeren.

Hij staat gewoon niet in het lijstje:

 

 

812AEBAB-7189-4437-8B42-E6CEAF271734.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het modelnummer is voor Nederlandse en buitenlandse modellen gelijk. Het gaat vooral om de toevoeging achter het modelnummer. Die moet voor een Nederlands model de letters XXN bevatten. Je kan het modelnummer met toevoeging op de sticker aan de achterzijde van de televisie vinden.

 

Dat je overigens NPO Start kan gebruiken wil overigens niet zeggen dat je alleen om deze reden een Nederlands model hebt. Ook kan je bij buitenlandse modellen ook gewoon de regio op Nederland zetten maar je mist dan nog steeds enkele functies en mogelijkheden.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Pdufrenne:

Maar de identieke M7 app voor Zwitserland, die begin dit jaar live gegaan is, staat er wel tussen. Die zou mijn TV dus nog wel ondersteunen?

 

M7 in Zwitserland?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha, ja dat kan wel.

Maar het is niet voor het eerst dat de Benelux het ondergeschoven kindje van M7 is.

 

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees op het HD Austria forum, dat ze recentelijk, met een app update, ook de 2015 modellen van Samsung hebben  toegevoegd aan de ondersteunende TV's.

Dus dan is het hier een kwestie van afwachten.

17 uur geleden zei Satwatcher:

Het modelnummer is voor Nederlandse en buitenlandse modellen gelijk. Het gaat vooral om de toevoeging achter het modelnummer. Die moet voor een Nederlands model de letters XXN bevatten. Je kan het modelnummer met toevoeging op de sticker aan de achterzijde van de televisie vinden.

 

Dat je overigens NPO Start kan gebruiken wil overigens niet zeggen dat je alleen om deze reden een Nederlands model hebt. Ook kan je bij buitenlandse modellen ook gewoon de regio op Nederland zetten maar je mist dan nog steeds enkele functies en mogelijkheden.

 

Ik kan lastig het exacte typenummer zien.

TV toestel hangt aan de muur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...