Ga naar inhoud


Hulp en advies gezocht


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met de ontvangst. Mijn gereedschappen bestaan uit een ontvanger Samsung SCA 300S, met een JDM progger en een sm-card van het type Piccard1 V1.1 met daarop een Eeprom 24C16 en een Pic 16F84. Twee jaar geleden aangeschaft met een set-top-box abb.

Files ed weet ik in voldoende mate te vinden evenals de software die benodigd is voor het programmeren. Ook de site van Duwcati heb ik onderhand uitgespeld desondanks krijg ik maar beperkt ontvangst. Ik weet zeker dat alles goed staat afgesteld, daar zal het zeker niet aan liggen. Veel strepen en links onder een rood blokje duiden op slechte ontvangst. Maar andere zenders doen het daarentegen uitstekend.

Probleem ligt denk ik in het feit, dat ik varende ben en nu met verlof. Door lange afwezigheid is er veel gebeurd en veranderd waardoor ik het spoor een beetje kwijt ben geraakt. Ik heb daar veel over gelezen bij sat4all.

Mijn vraag is of iemand bereid is mij weer op weg te helpen met de gereedschappen die ik heb zodat ik (zoals vanavond het voetbal op C+)weer kan zien.

Graag zie ik nog een tip welke sm-card ik het beste kan gebruiken en eventueel waar te verkrijgen.

Gaarne uw reactie en bij voorbaat mijn dank.

Jan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...