Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

korte vraag:

waar en hoe kan ik de opnamelocatie instellen in vti ?

Voorheen ook gedaan maar helaas kan ik het niet meer vinden. Voorheen had ik een oudere versie van vti.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
3 minuten geleden zei Jürgen:

Gewoon via de optie 'Opname locatie' in het Hoofd.

het pad staat daar niet bij. dat zal ik eerst ergens moeten ingeven.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Jurgen: zover was ik maar ik kan dan de map op mijn nas niet selecteren.

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Dan heb je bij Netwerk de mount naar je NAS niet (correct) ingevuld. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Geplaatst:
1 uur geleden zei Mimisiku:

Dan heb je bij Netwerk de mount naar je NAS niet (correct) ingevuld. 

hij ziet de nas en de map opnames in de nas wel. dus lijkt me goed gemount

mount.jpg

de opnames komen wel op de nas te staan maar niet in de map opnames maar in de map movies

map nas.jpg

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

in onderstaande kan ik kiezen uit media/hdd/movie en standaard opname locatie en meer niet  daar moet de map nas/opnames staan

opnamepad.jpg

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

men ziet al in je afbeeldingen dat je naar movie verwijst

een mount op interne hdd is media/hdd en niet media/hdd/movie want dan maakt ie een tweede submap / subfolder movie aan

maar je bent gewoon niet correct aangekoppeld aan de NAS => laat maar eens zien wat er onder Opnames (met groene wereldbol) staat als aankoppel argumenten

Second Life

Mungo Parker

Geplaatst:

waar kan ik dat vinden?

Onder deze knop?

opnames.jpg

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

misschien heb ik de mount wel foutief gedaan.

Het rode kruisje is wel weg maar toch..

Ik ga naar de netwerkbrowser en ga dan naar de nas en dan naar de map opnames.

Dan oke en nog wat stappen. dan is het rode kruisje weg en lijkt de mount goed te zijn.

Ik heb het voorheen ook zo gedaan en dan ging het goed maar nu weet ik het niet meer.

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

je schrijft hier dat het lukte in AUGUSTUS met mounten via het verbindingsbeheer

dat is voor Openpli en VTI eigenlijk een pot nat (Nas) :grin:

dan moet dat toch nu ook weer lukken, gewoon je eigen verhaal terug volgen.

ciao

Second Life

Mungo Parker

Geplaatst:
6 uur geleden zei Tonskidutch:

je schrijft hier dat het lukte in AUGUSTUS met mounten via het verbindingsbeheer

dat is voor Openpli en VTI eigenlijk een pot nat (Nas) :grin:

dan moet dat toch nu ook weer lukken, gewoon je eigen verhaal terug volgen.

ciao

als je goed leest lukte het in augustus ook niet in vti en ver daarvoor wel. in vti kwam ik er niet uit en ben weer naar pli gegaan en nu lukt het ook niet. ik weet niet wat ik fout doe.

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Ik heb op dit moment geen monitor ter beschikking om dit op mijn UNO 4K te reproduceren maar morgen weer wel.

Als je nu opneemt, waar komt die opname dan terecht, in de map MOVIE op de interne HDD

Zo ja, dan functioneert feitelijk alles en ligt het simpel aan de aanpassing van de opnamelocatie en dat zal vermoedelijk de NAS zijn, correct?

Even uit de losse pols, je gaat naar de optie Opnamelocatie, klikt daar op de bovenste regel en vanaf daar kom je niet op een hoger liggende map zonder dat je op de MENU toets te klikken.

Nu bevind de cursor zich bovenin en kun je de bovenliggende mappen openen waaronder o.a. Netwerk waar je de NAS ziet staan.

Kijk maar hoe ver je komst want uit mijn hoofd weet ik het op dit moment niet verder.

Morgen namiddag wil ik wel verder helpen als ik weer een monitor ter beschikking heb.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...