beata Geplaatst: 23 september 2018 Geplaatst: 23 september 2018 Hallo Allemaal, Heb een vraag ivm signaal langs coax kabel. Ik ben woon op een appartement , de kabel normaal gebruikt word voor kabel tv (coax) is nu voorzien van sateliet signaal ,is mogelijk om via deze kabel een 2 signaal van orange tv en internet te sturen. is dit mogelijk of moet ik een kabel bij leggen of eventueel splitten heeft er iemand ervaring mee. de kabel die ik nu gebruik ligt vlak naast de aansluiting van telenet kabelaansluiting in de kelder. gebruik nu proximus voor tv en internet via telefoonkabel maar de kwaliteit is maar power en daarom wil ik deze veranderen als het mogelijk is maar wil wel mijn sateliet behouden voor poolse kanalen .(ncplus) pioneer btc1430,triax 78,echostar dsb 606 (polsat nagra 2)abo tvv en polsat
beeheap Geplaatst: 23 september 2018 Geplaatst: 23 september 2018 Zoek maar eens op MoCA (Multimedia over Coax Alliance) wat networking over coax-kabel mogelijk maakt.
beata Geplaatst: 24 september 2018 Auteur Geplaatst: 24 september 2018 Ok bedankt voor de info ,ga het verder uitzoeken. pioneer btc1430,triax 78,echostar dsb 606 (polsat nagra 2)abo tvv en polsat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen