colnaco Geplaatst: 3 oktober 2018 Geplaatst: 3 oktober 2018 wat is vandaag de dag nou goede computer voor thuis gebruik .
jeevanhoof Geplaatst: 3 oktober 2018 Geplaatst: 3 oktober 2018 Hangt er vanaf wat jij wil. is het voor wat te internetten en wat office werk. ga je video en of foto bewerken of ga je spelletjes spelen. wil je een laptop of desktop mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
minplus Geplaatst: 4 oktober 2018 Geplaatst: 4 oktober 2018 En heb je veel of weinig geld, ga je voor zelf dingen aan kunnen passen is extra veiligheid belangrijk is het erg als de computer veel trager wordt na een update moet de computer automatisch communiceren met met je andere apparaten Er zijn veel opties. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
joker55 Geplaatst: 14 oktober 2018 Geplaatst: 14 oktober 2018 Wil je je computer dingen laten doen, die jij wilt dat ze die goed doen, (dus een goede PC), dan ontkom je er bijna niet aan om deze zelf in elkaar te zetten. Dan kan je zelf bepalen waar je de nadruk op legt, en wat jij belangrijk vindt. HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
Mimisiku Geplaatst: 14 oktober 2018 Geplaatst: 14 oktober 2018 Jaren uit de computer retail... Heb zelfs geen PC meer in huis (zou ik 15 jaar geleden nooit voor mogelijk hebben gehouden) en heb nu helemaal geen idee wat de kenmerken van de huidige CPU's zijn. In 'mijn tijd' waren de mogelijkheden van de CPU al krachtiger dan het besturingssysteem. Dat zal nu nog exponentieel groter zijn. Mede door de onveiligheden van de OS-en en het internet zou ik nu geen PC meer willen hebben... Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Penthe Geplaatst: 14 oktober 2018 Geplaatst: 14 oktober 2018 Ik koop altijd een Gamer, heeft altijd goede gfx altijd genoeg geheugen en opslag en is altijd snel genoeg en kan daardoor vrijwel alles aan en is jaren bruikbaar. Kortom je kan er alle kanten mee op.
Psychosammie Geplaatst: 14 oktober 2018 Geplaatst: 14 oktober 2018 @Mimisiku En hoe zet je dan deze berichten in het forum? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
luisteraar Geplaatst: 14 oktober 2018 Geplaatst: 14 oktober 2018 (aangepast) het bericht van @Mimisiku kan ik ondertekenen. 90% computer werk doe ik op lelefoon of tablet. 2 laptops staan hier eentje met Windows 7 die is zeker al 6 maanden niet meer aangeweest. De ander voor software ontwikkeling. als ts enkel wil browsen e-mailen en documenten wil bewerken voldoet een goedkope pc rekenkracht is daarvoor niet nodig. Als ts meldt wat hij wil doen kunnen we beter adviseren. 14 oktober 2018 aangepast door luisteraar
Penthe Geplaatst: 14 oktober 2018 Geplaatst: 14 oktober 2018 Fijn voor jou en anderen, verder nog iets nuttigs te melden?
smetje limb.BE Geplaatst: 14 oktober 2018 Geplaatst: 14 oktober 2018 1 uur geleden zei luisteraar: het bericht van @Mimisiku kan ik ondertekenen. 90% computer werk doe ik op lelefoon of tablet. 2 laptops staan hier eentje met Windows 7 die is zeker al 6 maanden niet meer aangeweest. De ander voor software ontwikkeling. als ts enkel wil browsen e-mailen en documenten wil bewerken voldoet een goedkope pc rekenkracht is daarvoor niet nodig. Als ts meldt wat hij wil doen kunnen we beter adviseren. dan hang je laptop met win7 maar aan het net ..een berg update's 1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20 1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se 1x GIGABLU HD QUADPLUS 1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K 1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K 1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED 1x Samsung UE46F6650SSXXN led
Tonskidutch Geplaatst: 16 oktober 2018 Geplaatst: 16 oktober 2018 de virtuele spin-off van zo'n vraag is natuurlijk voor elke student media-kunde sociologie interessant analyses erop los laten en als case study gebruiken maar even op die swipers terugkomende jullie (Mimisiku en luisteraar) gebruiken helemaal geen pC meer omdat jullie dat ook niet nodig hebben en misschien zelfs niet meer kunnen ik werk ermee, broodnodig The Flood Katie Melua
smetje limb.BE Geplaatst: 16 oktober 2018 Geplaatst: 16 oktober 2018 dagelijks de laptop of de pc het mobieltje is voor als ik buiten sta 1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20 1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se 1x GIGABLU HD QUADPLUS 1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K 1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K 1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED 1x Samsung UE46F6650SSXXN led
luisteraar Geplaatst: 16 oktober 2018 Geplaatst: 16 oktober 2018 (aangepast) 1 uur geleden zei Tonskidutch: jullie (Mimisiku en luisteraar) gebruiken helemaal geen pC meer omdat jullie dat ook niet nodig hebben en misschien zelfs niet meer kunnen als je iemand citeert doe het correct. Ik schreef ik gebruik pc enkel nog om software te ontwikkelen voornamelijk voor android en iphone voor alle andere zaken gebruik ik meestal de telefoon of tablet. Zelfs niet meer kennen laat me niet lachen.Z Zou mij niet verbazen als je dagenlijk op je telefoon een programma gebruikt die ik geschreven heb. TS meld zich niet wat zijn behoeften zijn dus blijft advies achterwegen 16 oktober 2018 aangepast door luisteraar
Tonskidutch Geplaatst: 16 oktober 2018 Geplaatst: 16 oktober 2018 kijk ik citeerde niet, ik poneerde een stelling maar het zal best dat iemand nog een pC gebruikt voor zijn werk zo klonk het niet van jou en mimisiku meer hoef je niet te bewijzen The Flood Katie Melua
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen