Ga naar inhoud


Windows 10 update 1809


Gast catw

Aanbevolen berichten

Is MS compleet de trappers kwijt ?

Bij mij wordt 1809 gelukkig nog niet aangeboden, ook niet wanneer ik manueel updates zoek.

https://news.softpedia.com/news/windows-10-version-1809-bug-said-to-break-down-audio-523801.shtml

 

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 15-11-2018 om 21:55 zei Psychosammie:

Vandaag zijn er weer 3 problemen ontdekt.

Maar vandaag 19-11-2018 is er goed nieuws te lezen op computerworld over windows.

 

Microsoft belooft beterschap met Windows 10

 

Organisatie richt zich op duidelijkere testprocedure om fatale bugs op te merken.

Microsoft is deze week voorzichtig - heel voorzichtig - begonnen met de uitrol van de door vertraging geplaagde Windows 10 versie 1809.

Microsoft belooft een betere bugtest-procedure om problemen als in oktober in de toekomst te voorkomen.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom is Linux (KDE Neon) bij mij het O.S. wat ik meestal opstart (Dualboot met Win10)

Windows 10 gebruik ik eigenlijk alleen nog voor fotobewerking(paintshop) en Virtualbox.(insider preview en tests van O.S.)

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Microsoft heeft de verspreiding van Windows 10 oktober Update opnieuw op pauze gezet voor sommige gebruikers. De reden is dat Intel versies van zijn Intel-audiodisplaydrivers heeft vrijgegeven, die tot audioproblemen leiden.

 

Ondertussen gaan we naar december, en die oktober update is nog steeds niet afgewerkt ?

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Zijn er nog onder jullie die de 1809 update NOG STEEDS NIET gekregen hebben ?

aangepast door Pluizebol

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Pluizebol:

Zijn er nog onder jullie die de 1809 update NOG STEEDS NIET gekregen hebben ?

Nee... nog steeds niets gekregen

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook nog geen 1809 op de oude laptop waar ik voor de lol W10 op draai, om er aan te wennen.

M'n echte laptops nog steeds W7.

Als je er over leest lijkt het er op dat hoe ouder de laptop, hoe langer het duurt voor 1809 komt, uit onzekerheid over drivers en zo.

Kan het wel met  mediacreationtool doen en zo, zoals ik de eerste W10 er op zette, maar, heb ook de vorige update automatisch laten gaan, wil juist weten hoe goed / slecht het resultaat is....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...