Giant2000 Geplaatst: 27 oktober 2018 Geplaatst: 27 oktober 2018 (aangepast) Op 25-10-2018 om 20:55 zei moonchild: ja blabla parameters hebben we niets aan, laat iemand eens een opname van de stream online zetten........ Ik kan dat wel doen, maar met een max van 10Mb is dat niet mogelijk. Ik moet zeggen dat NPO (dat zijn de enige FTA zenders die ik kan bekijken) er als een plaatje uitzien, zeker als ik daarna even schakel naar Canal Digitaal en helemaal bij KPN interactieve tv (standaard HD kwaliteit). Met name de laatste geeft toch een behoorlijk vager beeld. Alle series en films door de NPO uitgezonden worden al 3 weken lang bij mij van DVB-T2 opgenomen. 27 oktober 2018 aangepast door Giant2000 Life is bitter.
luisteraar Geplaatst: 27 oktober 2018 Geplaatst: 27 oktober 2018 Dus kpn dvb-t2 wordt een aanrader voor mensen die waarde leggen op beeldkwalitijd Zit te popelen tot dat kpn dvb-t2 ook hier is
Giant2000 Geplaatst: 27 oktober 2018 Geplaatst: 27 oktober 2018 Ok ik ga het proberen: Klein stukje NPO3 van zojuist.20181027 1037 - NPO 3 - npo3.ts 1 1 Life is bitter.
Tonskidutch Geplaatst: 27 oktober 2018 Geplaatst: 27 oktober 2018 heel gaaf filmpie, kijk jij altijd kinderprogramma's prima kwaliteit The Crying Cowboys Aaron Rux
HG5812 Geplaatst: 27 oktober 2018 Geplaatst: 27 oktober 2018 Hallo. Ik denk, dat we inmiddels wel kunnen stellen, dat de titel van deze topic achterhaald is. En dat Digitenne met DVB-t2 een uitstekende beeldkwaliteit levert, zoals ik zelf kan constateren.
Miauw Geplaatst: 27 oktober 2018 Geplaatst: 27 oktober 2018 Waar is op dit moment nog DVB-T te ontvangen en waar is nu DVB-T2 te ontvangen, en overlapt het elkaar? Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Giant2000 Geplaatst: 27 oktober 2018 Geplaatst: 27 oktober 2018 58 minuten geleden zei Tonskidutch: heel gaaf filmpie, kijk jij altijd kinderprogramma's prima kwaliteit Was het enige HD wat er op was op dat moment. Maar je kan wel de informatie eruit halen. Zojuist zei ilseonline: Waar is op dit moment nog DVB-T te ontvangen en waar is nu DVB-T2 te ontvangen, en overlapt het elkaar? DVB-T2 alleen via de zendmasten van Smilde en Groningen, de rest allemaal nog de oude situatie. Life is bitter.
Tonskidutch Geplaatst: 27 oktober 2018 Geplaatst: 27 oktober 2018 mooi (was ook maar een grap) ik schreef al dat er nog zeker "gesleuteld" zou worden aan de kwaliteit ben blij dat jullie tevreden zijn, dat is goed nieuws voor de andere klanten die overgezet gaan worden The Crying Cowboys Aaron Rux
Miauw Geplaatst: 27 oktober 2018 Geplaatst: 27 oktober 2018 (aangepast) 8 minuten geleden zei Giant2000: Was het enige HD wat er op was op dat moment. Maar je kan wel de informatie eruit halen. DVB-T2 alleen via de zendmasten van Smilde en Groningen, de rest allemaal nog de oude situatie. Overlapt het elkaar, of is het in 1 keer om? Is er misschien een planning hoe het er nu voor staat? 27 oktober 2018 aangepast door ilseonline Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Moderator ceesv Geplaatst: 27 oktober 2018 Moderator Geplaatst: 27 oktober 2018 Het is in een keer om, er is geen overlap van DVB-T en DVB-T2 op een mast. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Miauw Geplaatst: 27 oktober 2018 Geplaatst: 27 oktober 2018 3 minuten geleden zei ceesv: Het is in een keer om, er is geen overlap van DVB-T en DVB-T2 op een mast. Duidelijk, is er een kaartje met de werkelijke planning, of is dat een prognose? Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Tonskidutch Geplaatst: 27 oktober 2018 Geplaatst: 27 oktober 2018 (aangepast) dat is toch een aanvullend onderwerp van het topic, niet te voorspellen wegens het uitstel!!! indien je de juiste DVB-T2 tuners hebt , is er sowieso niets dat je mist daar die backward compatible zijn met DVB-T 27 oktober 2018 aangepast door Tonskidutch The Crying Cowboys Aaron Rux
Moderator ceesv Geplaatst: 27 oktober 2018 Moderator Geplaatst: 27 oktober 2018 De provincies Groningen en Drenthe zijn als eerste over gezet. Als tweede regio volgen de provincies Flevoland, Overijssel en Gelderland. De derde fase zijn Zeeland, Noord-Brabant en Utrecht aan de beurt. Limburg wordt de vierde regio. De Randstad, Noord-Holland en Zuid-Holland alsmede Friesland worden als laatste van het DVB-T2 signaal voorzien. De tijdstippen waarop wordt omgezet zijn nog niet bekend. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
HG5812 Geplaatst: 27 oktober 2018 Geplaatst: 27 oktober 2018 48 minuten geleden zei ceesv: Het is in een keer om, er is geen overlap van DVB-T en DVB-T2 op een mast. Hallo. Dat kan ook niet anders, omdat men gebruik maakt van dezelfde zender.
Giant2000 Geplaatst: 27 oktober 2018 Geplaatst: 27 oktober 2018 59 minuten geleden zei ilseonline: Duidelijk, is er een kaartje met de werkelijke planning, of is dat een prognose? Alle informatie is hier te vinden, als er updates zijn wordt deze post aangepast: https://forum.kpn.com/digitenne-12/klaar-voor-de-toekomst-veranderingen-bij-digitenne-445235 1 Life is bitter.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen