Ga naar inhoud


Sateliet ontvanger suggesties voor nieuwe TVV klant


herrJones

Aanbevolen berichten

dvb-t stopt op 1 december, antenne-tv is enkel via dvb-t2 te ontvangen en ze hebben géén losse kaarten, enkel een CI module.

dat de ontvanger prima werkt met een tvv kaart is geen verrassing, zeker nu ik lees dat er dvb-s2 tuners inzitten.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ jaen-claude.

We hebben het zopas getest, één kijken en terzelvertijd canvas opnemen lukt weldegelijk hoor.

Maar slechts twee kanalen, probeer je een derde dan blijft die zwart.

Wie weet brengt PLI de oplossing om gecodeerd op te nemen....hoop doet leven.

 

 

aangepast door Alverman
Foutje gemaakt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Bedankt voor de reacties. Ik merk dat iedereen met vragen zit ivm wat nu wel of niet kan.

We hebben beslist om satelliet enkel te houden voor freeview (wat we nu dus al hebben) en voor de rest VRTNU en Stievie-achtige oplossingen te gebruiken.

Dit gaat ons € 5 meer kosten per maand voor onbeperkt internet aan een democratische snelheid.

 

Ben in elk geval niet meer te spreken over TVV als ik de problemen zie die mijn ouders (wél klant van AntenneTV) regelmatig hebben (of gehad hebben) met hun CI-kaart.

Boordevol begrip bij de helpdesk maar weinig actie. Bon, soit: nee dank u :-)

 

-- Jan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je geen ongelijk geven Herr Jones,  aan de helpdesk van TV-Vlaanderen heb je weinig of niks.

Ik heb ook wat mensen vooruit geholpen die geen uitweg zagen na de zenderstop.

Als je een sat-ontvanger hebt kun je misschien eens proberen de vrt’s te streamen.

Als je de kanalenlijst van Hans download dan staan ze er allemaal keurig in. Een overvloed zelfs....

 

Rik

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer het ook eens na 1 december als de VRT zenders niet meer vrij te ontvangen zijn om dan 2 zenders op te nemen, nu kan je nog zitten opnemen van de vrije VRT zenders op DVB-T

 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...